Itt van húsz elérhető élményautó kétmillió forint alatt - galéria

Mazda MX-5 NB
Mazda MX-5 NB - Kevés autó van, ami 110 lóerővel ilyen zsigeri vezetési élményt nyújt, ráadásul a teteje is nyitható. A bukólámpás NA helyett jobb választás a majdnem azonos technikájú, de merevebb karosszériás második széria (NB), amit 1998-2005-ig gyártottak. A legdrágábbak az 1,8 literes, 140 lóerős, önzáró diffis, Bilstein gátlós, hatfokozatú váltós verziók, de az alap 1,6-ossal is nagyot lehet autózni, pár apró módosításokkal még versenypályás használatra is tökéletes, mivel hátul hajt és alacsony a súlypontja. Érdemes a 2001 utáni frissített példányokat keresni, főképp a rozsdára kell odafigyelni választásnál, a leharcoltak 1 millióba, a szépek 2-2,5 millióba kerülnek.
Vágólapra másolva!
Nem feltétlenül kell vagyonokat költeni egy élvezetesen vezethető, mutatós autóra. Mutatjuk a legjobb vételeket!
Vágólapra másolva!
Alfa Romeo GT
Audi TT
Citroën C2 VTS
Fiat Grande Punto 1.4 Turbo
Fiat Panda 100 HP
Ford Puma
Ford Fiesta ST
Ford Focus ST
Mazda MX-5 NB
Opel Corsa OPC
Peugeot 106 Rallye
Renault Clio RS
Renault Twingo RS
Renault Wind
Mini Cooper S
Toyota Yaris TS
Toyota MR2
Skoda Fabia RS
Suzuki Swift Sport
Volkswagen Scirocco
Alfa Romeo GT
Audi TT
Citroën C2 VTS
Fiat Grande Punto 1.4 Turbo
Fiat Panda 100 HP
Ford Puma
Ford Fiesta ST
Ford Focus ST
Mazda MX-5 NB
Opel Corsa OPC
Peugeot 106 Rallye
Renault Clio RS
Renault Twingo RS
Renault Wind
Mini Cooper S
Toyota Yaris TS
Toyota MR2
Skoda Fabia RS
Suzuki Swift Sport
Volkswagen Scirocco
Alfa Romeo GT
Audi TT
Citroën C2 VTS
Fiat Grande Punto 1.4 Turbo
Fiat Panda 100 HP
Ford Puma
Ford Fiesta ST
Ford Focus ST
Mazda MX-5 NB
Opel Corsa OPC
Peugeot 106 Rallye
Renault Clio RS
Renault Twingo RS
Renault Wind
Mini Cooper S
Toyota Yaris TS
Toyota MR2
Skoda Fabia RS
Suzuki Swift Sport
Volkswagen Scirocco