Többhetes pihenőt kapnak a Jóban Rosszban színészei

Kárpáti Rebeka
Nem tűnik el a képernyőről a nyári szezonban a Jóban Rosszban, a TV2 színészei azonban augusztusban szabadságon lesznek, hogy kipihenhessék az egészéves munkát. Madár Veronika, Kárpáti Rebeka és Adányi Alex mesélt nyári terveiről az Origónak.

Felfedezi a várost és a környéket

Kárpáti Rebeka több utazást is tervez a nyárra, augusztusban párjával és kisebb baráti társasággal a Balatonra utazik, barátnőivel pedig Olaszországban tölt pár napot.

de sokáig nem szeretek csak úgy semmit sem csinálni. Szeretem felfedezni a várost és a környékét, ahol épp nyaralunk, akár többször is szívesen megyek ugyanoda."

Kárpáti Rebeka Forrás: Sarosi Zoltan

"Gyakran vesszük fel a hátizsákot és kirándulunk, szeretem aktívan tölteni a szabadidőm. Idén valószínűleg autóval megyünk Milánóba a barátnőimmel, tavaly nagyon nagy élmény volt ott lenni. A szállásunkat korán el kellett hagyni, de a repülőgép csak későn indult, így a csomagjainkkal vágtunk neki a városnak, egy templom előtt pihentünk le a cuccainkra, jó kis emlék maradt" - mesélte.

A forgatás ilyenkor hiányzik neki, de nem szakad meg a kapcsolat a kollégákkal. "Úgy vagyok vele, mint a diákok az iskolával. Szeretem a munkám, jól érzem magam a többiekkel, de jól fog esni a pihenés is. Kevesebbet találkozunk, mint forgatási időszakban, de tudunk egymásról, nem tűnünk el ilyenkor."

A nyugalom és a béke szigete

Madár Vera még nem foglalt le szállásokat, egyelőre csak tervezi, hogy mikor hova mennek nyaralni.

nincsenek még lefixált programjaim. Szinte csak a legdrágább luxusszállodák és a kevésbé minőségi, nem túl jó állapotú helyek maradnak erre az időszakra, így sokat kell keresgetni, mire megtaláljuk a megfelelőt. Ami biztos, hogy idén is tervezünk hosszabb pihenést a férjemmel, és csúcsszezon ide vagy oda, megoldjuk, ahogy eddig is mindig. Nagyon szeretnék eljutni édesanyámmal Ráckevére, tavaly nagyon élveztük az ott töltött időt, szeretünk együtt lenni, csajoskodni."

Fix helyszínek még nincsenek, de sok mindent tervez Forrás: Madár Veronika / Facebook

"Tengerparti pihenésre is készülök, valószínűleg négyesben utazunk egy barát házaspárral, akikkel tavaly is voltunk. Van Horvátországban egy kis sziget, egy eldugottabb részén található a szálloda, ahova visszajárunk. Jellemzően idősebb korosztály pihen itt, maximálisan fel lehet töltődni, nincsenek hangos bulik a környéken. Persze a szórakozást a pörgést is nagyon szeretem, de

Remélem, az időjárás tartogat még szép napokat augusztus végére, tavaly sajnos sokat esett az eső, mikor nyaraltunk" - mesélte.

Nem csak pihenést tervez

Adányi Alex is várja már, hogy pihenhessen, a nyári időszak azonban nem csak a semmittevésről szól, szövegeket kell tanulnia. "Augusztus 22-től elkezdek próbálni a Magyar Színházban, a Tizedes meg a többiek-ben fogok játszani, így lesz dolgom akkor is, mikor nem forgatunk. A szövegtanulásra mindenképp szeretnék időt szánni a nyaralás mellett."

"Még nem tudom pontosan, hogy ezen a nyáron hova jutok el, de nagy álmom, hogy egyszer lássam Monacót, remélem, valamikor a jövőben lesz rá alkalmam" - mesélte.