A vásárlók akarták, hogy sárguljon be ez a népszerű japán crossover

Nissan Juke
Fotó: guillem hernandez
Vágólapra másolva!
Modellfrissítésen esett át a Nissan Juke, ami a színválasztékot is érintette.
Vágólapra másolva!
Nissan Juke
A Qashqaihoz hasonlóan a Juke-ot is Angliában, a Nissan sunderlandi üzemében gyártják, ahol az eredeti 2010-es piacra dobása óta több mint 1,3 millió darab készült
Fotó: guillem hernandez / Nissan

Amikor az első generációs Nissan Juke tulajdonosai újra cserélték autójukat, 

állandóan azt a visszajelzést kapták az értékesítők, hogy hiányzik nekik a sárga szín,

 ez a visszajelzés pedig eljutott a központba is, ezért most, a 2. generációs modell félidei megújulásánál visszatért a palettára ez a korábban népszerű fényezés.

Nissan Juke
Az új sárga árnyalat eltér az előző generációs Juke árnyalatától: valamivel halványabb, így modernebb megjelenésű
Fotó: guillem hernandez / Nissan

De nem csak a sárga az új fényezés, a gyöngyfehér helyett van egy új gyöngyfehér, a metálfekete még feketébb (fém- helyett üvegport kevernek a lakkba), ezenkívül a felniket cserélték le. 

Nissan Juke
Az N-Sport kivitelben a sárga szín hatását fokozza a kontraszt a fekete tetővel, a keréktárcsákkal, a visszapillantó tükrökkel, a kerékjárati ívekkel, a hűtőráccsal, valamint az A- és B-oszlopokkal
Fotó: guillem hernandez / Nissan

Az igazi változás az utastérben van, ahol már 12,3 colos képátlójú a 8 fokkal a vezető felé fordított központi érintőképernyő. Javítottak a beszédvezérlésen, a menüben konfigurálható csempék is vannak, a telefoncsatlakoztatás vezetéknélküli, USB-s csatlakozáson át az autó álló helyzetében videólejátszásra is használható a központi képernyő. 

Nissan Juke
A belső térben a sárga dizájnelem bumeráng alakú, végigfut a műszerfal tetején, majd lefelé hajlik és körbeveszi az új központi infotainment képernyő alsó részét
Fotó: guillem hernandez / Nissan

Újak a burkolatok és kárpitok, bentre is beszivároghat a sárga szín, finomabb tapintású műbőrrel vonják be a kormánykarimát, amely mögött 12,3 colos képátlójú monitor informál, több grafika közül lehet választani. Nagyobb, 7,8 literes lett a kesztyűtartó, elektromos a rögzítőfék, így több a tároló a két első ülés között, elöl- és hátul is USB-A és USB-C csatlakozót is találunk. Az N-Connecta, az N-Design és a Tekna modellekhez új ülések is járnak, amelyek nagyobb kényelmet nyújtanak. 

Nissan Juke
Az N-Sport verzió esetében az üléseket a külső fényezéshez illő sárga, újrahasznosított Alcantara betétekkel dobták fel. A fejtámlába hangszórót integráltak
Fotó: guillem hernandez / Nissan

A vezetőtámogató rendszerek tudását fejlesztették, nagyobb felbontású – 0,3 helyett 1,3 megapixel – kamerákat használnak, széria a tolatókamera, opciós a 360 fokos körkamera, amit annak idején a Nissan vezetett be a nem prémiummárkák közül elsőként.

Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke
Nissan Juke

Ami nem változott, az a Nissan Juke motorválasztéka:

 az egyliteres turbómotor (117 LE/180 Nm – pár pillanatig 200 Nm) hatfokozatú kézi kapcsolású vagy hétfokozatú duplakuplungos váltóval kérhető, és van még az 1,6-os szívó benzinesre épülő 140 lóerős rendszerteljesítményű (94 LE benzinmotor és 49 LE villanymotor) öntöltő hibrid hajtás is, amely a Renault fejlesztése.