A csapatnál a lelkesedéssel ennek ellenére sincs gond, a sportigazgató Helmut Marko úgy véli, hogy az eredmények is hamarosan jönni fognak.
Amikor Marko a gyengélkedés okait boncolgatja, egészen a téli hónapokig tekint vissza: "Sajnos nagyon későn készült el az új autó, így keveset tudtunk tesztelni, jövőre ez már nem fordulhat elő."
"Bahreinben viszont már fejlődésre utaló jeleket tapasztalhattunk, és ha a technika ördöge nem babrál ki velünk, akkor mindkét pilótánk pontszerző helyen végez"- folytatta az igazgató.
De jött az a bizonyos kisördög, és mindkét autó elszállt. A sebességükkel nem volt probléma, de a megbízhatóság nem volt az igazi, aminek szintén megvan az oka: "A Red Bull filozófiája, hogy nem elégedhetünk meg egy 12. hellyel. Inkább kockáztatunk. Nemcsak a megbízhatóságra törekszünk, de a sebességet is nagyon fontosnak tartjuk."
"A sebességgel nem volt gond, ezt mindenki láthatta. Webber úgyis az egyik leggyorsabb volt a mezőnyben, hogy a tanksapkája nem csukódott le. Pedig ez nagy hátrányt jelentett számára. Bizonyára mindenki tette már ki a kezét száguldó autóból, és így tapasztalta, hogy mekkora erőhatás éri. Talán mondanom sem kell, hogy egy rakoncátlankodó tanksapka mennyire meg tudja bolygatni egy Forma-1-es autó aerodinamikáját"- okoskodott tovább Helmut Marko.
A Red Bull mérnökei persze ezt látva nem ülnek a babérjaikon, az autókba hamarosan új váltót építhetnek be a szerelők, de új aerodinamikai elemek is kerülnek a kasztnira. A legfontosabb viszont a megbízhatóság javítása, de Marko szerint a csapat ezt is megoldja, és ennek eredménye már a Spanyol Nagydíjon is jelentkezni fog.