Annak ellenére, hogy az új abroncsok eddig hibátlanul teljesítettek a téli teszteken, a japán nagyvállalat biztos akar lenni abban, hogy a 2007-es idényre gyártott gumik tartóssága és teljesítménye minden tekintetben kielégíti az elvárásokat.
A Bridgestone összesen négyféle keverékkel készül az idei szezonra, melyek közül eddig még csak kettőt bocsátott a csapatok rendelkezésére. A másik két keverék valószínűleg puhább összetételű lesz, ám gyártása és tesztelése csak akkor kezdődik meg, ha a jelenlegi abroncsok probléma nélkül veszik a relatíve melegebb időjárási körülmények között megrendezésre kerülő bahreini tesztet.
"Kulcsfontosságú lesz a bahreini teszt. Úgy gondolom, hogy mindenképpen várnunk kell a végső döntéssel addig, míg meg nem tudjuk, miként teljesítenek a jelenlegi abroncsok a melegben" - mondta a Bridgestone szakembere, Jun Matsuzaki az Autosportnak. "Az eddigi teszteken a pályák hőmérséklete 24-25 fokos volt, azonban meg szeretnénk nézni, miként muzsikáknak termékeink a 35-40 fokos aszfalton."
Noha a végső döntés csak a bahreini teszt után várható, Matsuzaki megerősítette: ha továbbra sem lesz komolyabb probléma az abroncsokkal, akkor a már letesztelt gumikkal fogják teljesíteni a szezon első három tengerentúli versenyét, míg a puhább keverékek nagy valószínűséggel csak a Monte-Carlói Nagydíj környékén, májusban kerülnek "forgalomba".