Palash Pandey, austini lakos, és macskája, Tux, szombaton váltak el egymástól, amikor a Lyft sofőrszolgálattal éppen egy állatorvosi találkozóra tartottak a Banfield Pet Hospitalba. A férfi a sofőr mögött ült, az állathordozót pedig az első utasülés mögé tette. Amikor megérkeztek a kórházhoz, Pandey kiszállt, és elkezdett körbesétálni, hogy a másik oldalon kiszedje házikedvencét,
de mielőtt kinyithatta volna az ajtót, a taxi elindult.
A képen Palash Pandey és macskája, Tux:
A férfi azonnal megpróbált kapcsolatba lépni a sofőrrel a Lyft alkalmazásán keresztül, de nem kapott választ.
A sofőr csak két órával később hívta fel a gazdit, hogy közölje, nincs nála Tux és azóta már számos utast felvett, így nem tudja hol van a macska. Így Pandey felvette a kapcsolatot a vállalat alkalmazottjaival, akik segítettek szórólapokat helyezni a kórház közelébe. Emellett Lyft munkatársai a cég közösségi oldalán bejegyzésekkel, valamint az alkalmazáson keresztül értesítésekkel próbálták felkutatni az elveszett háziállatot. Az együttes erőfeszítésnek hamar meglett az eredménye. Pandeyt hétfőn kora reggel értesítette a Lyft egyik alkalmazottja, hogy megtalálták Tuxot egy ingatlancég közelében a Jollyville Roadon.
A cica kiszáradt, bolhás lett és napok óta nem evett, de nem lett komolyabb baja.
A Lyft szóvivője elmondta, hogy a vállalat fizeti Tux állatorvosi számláit, és mindenben együttműködik a gazdával a macska felépülésében. A cég nem válaszolt a sofőrrel kapcsolatos kérdésekre, bár elmondták, hogy a jövőben mindent megtesznek annak érdekében, hogy ne forduljon elő hasonló eset.
A címlapi kép illusztráció!
Forrás: Austin American-Statesman