A 26 éves Jack Dixey és barátai 3 napra jöttek Budapestre. Szombat reggel akartak hazautazni az Egyesült Királyságba.
A Lastminute.com a hazaút előtt egy e-mailt küldött nekik, miszerint a foglalásukat áttették délelőtt 10:55-ről este 21:50-re.
Dixey azt mondta, az utazási iroda kérésének megfelelően 24 órán belül válaszoltak is, miszerint nekik megfelel a módosítás. Újabb e-mailt nem kaptak, de úgy gondolták, minden rendben van a foglalással.
Azonban, mikor megérkeztek a repülőtérre, kiderült, hogy nincs foglalásuk.
1700 fontot (közel 625 ezer forintot) fizettek az új repülőjegyekre. Dixey szerint a Lastminute.com őket hibáztatta a keveredésért, és nem segített nekik, ráadásul az utazási iroda a felelősséget sem vállalta, és az előre kifizetett jegyek árát sem térítette vissza nekik - írja a Daily Mail.
A Lastminute.com egyelőre nem kommentálta a történteket.