Utazás a kanapé körül, avagy hogyan nyaraltunk a nappalinkban az idén

Igen jó olvastátok, az idén itthon nyaraltunk a gyerkőceinkkel a nappalinkban a sarokkanapén.

Persze nem fedezethiány, vagy más akadály adódott az idei nyaralással, hanem egyszerűen így alakult, röviden elmesélem az élményeinket!

Május végén, kicsit későn kezdtük el az idei nyaralások kiválasztását. Rendszerint egy külföldi, és 2 belföldi utazáson veszünk részt évente, ebből az idén kimaradt a külföld, amit jelenleg kicsit sem bánunk.

3 éve élünk a jelenlegi otthonunkban, amit a hatalmas nappali miatt is választottunk, ez az otthonunk központja.

Délután iskola és munka után itt gyűltünk össze, kényelmesen bevackoltunk a karácsonyra kapott hatalmas, süppedős sarokkanapén, és késő estig az utazási ajánlatokat bújtuk.

Forrás: https://www.freepik.com/

A szokásos ellentmondásokkal persze, ez túl messze van, itt magunkra kell főzni, itt nagyon forró a homok és a strand sem a legtisztább. És ez így délutánról, délutánra, estéről estére, volt, hogy mind a négyen a kinyitott kanapén aludtunk, hétvégén már napközben is csak szállásokat, és különböző útifilmeket néztünk.

Már javában június közepén jártunk, de még mindig nem akaródzott tényleges, mindenkinek egyaránt megfelelő, álomnyaralásunkat megtalálni.

Közben a gyerekek imádták minden pillanatát az otthoni kanapés élményeknek, hideg limonádékat kortyoltunk, nagyokat ettünk, és a hőség miatt kitettünk egy gyors családi medencét az erkélyre, a napvitorla alá. Ennél jobb díszletünk nem is lehetett volna, amit csak fokozott, a 3 év alatt beszerzett, nagy becsben tartott 5 db pálma, amit a lakás különböző pontjairól, kivittünk a medence köré.

Forrás: https://www.freepik.com/

A gyerekek a nappali közepén kinyitott, hatalmas sarokkanapén laktak, már a nyári szünet eleje óta, ki is nevezték az Ő saját kincses szigetüknek.

Annyira “nyaralós” hatást kelletett, hogy tovább fokoztuk az élményeinket, a hűvös nappaliban, a strand utáni, házi fagyi, és a gyümölcskoktélok felszolgálásával, indián bújócskával, kincskereséssel, vagy épp a ki foglalja el leghamarabb a szigetet, akadályokkal tűzdelt családi és sokszor baráti versenyekkel.

Szuper élményekkel gazdagodtunk, mondhatom, otthon, a saját nappalinkban, a kanapén, és a teraszon!

Mi pedig esténként a férjemmel, a medencéből szeretettel néztük, a sok kalandtól teljesen kifáradt lurkóinkat, édesdeden szunyókálni a kanapé szigetükön, és örömmel csodáltuk a páratlan panorámát a nyári éjszaka csendjében.

A nappalit az óta visszarendeztük, a kanapét becsuktuk, és visszanyerte rendeltetésszerű sarokkanapé szerepét.

A medence maradt, lurkók a nagyinál, a belföldi nyári egy hetes üdülés letudva.

Az idei külföldi nyaralásra szánt pénz, pedig kamatozik, így jövőre hosszabb útra indulhatunk, és nekünk így is meseszerű volt a nyarunk.

Javaslom mindenkinek, egyszer próbálják ki otthon a nappalis “kanapés” élményeket valamelyik nyáron, a gyerekek nagy örömére.