A Tesco is beszáll a turizmusba

Vágólapra másolva!
Jó utat kínál a Tesco címmel jelent meg az áruházláncnál egy utazási ajánlatokat tartalmazó, havonta frissülő katalógus, s beindult a hozzákapcsolódó honlap is.
Vágólapra másolva!

A Tesco Travel és TSC Travel Broker emblémákkal ellátott katalógus tájékoztatása szerint a Tesco Global Áruházak Zrt. 2009. júniusától új szolgáltatással, utazások értékesítésével jelent meg a piacon - írja a Turizmus Panoráma Bulletin. A katalógusban felhívják a figyelmet arra, hogy a Tesco Global Zrt. a benne szereplő utazásoknak nem szervezője és nem közvetítője - a közvetítő a TSC Kft., a szervezők pedig a TSC szerződéses utazásszervező partnerei. A katalógus nem tartalmaz teljes körű tájékoztatást, a további információ elérése és a foglalás a honlapon, illetve a 24 órán át üzemelő call centeren keresztül lehetséges.

Az említett honlapon a Tesco Travel csapata arról tájékoztatja az odalátogatókat, hogy a TSC Kft. 2009-ben elnyerte a Tesco Global Áruházak Zrt. által kiírt utazásközvetítői partneri pályázatot. Céljuk, hogy az utazási piacon található kínálatból csokorba gyűjtsék a legkedvezőbb árú ajánlatokat, a legkorrektebb szolgáltatásokat, valamint a legszínvonalasabb üdülési lehetőségeket.

Kiemelt utazásszervező partnereik mellett több utazási irodával is kapcsolatban vannak, a kiemelt partnerek a következők: Best Reisen, Budavár Tours, Car Tour, Karya Tour, Neckermann. A honlapon ezeknek a cégeknek a termékei jelennek meg kiemelt ajánlatként, s az aktuális utazási katalógus mellett akciós ajánlatok, charter repülőjegyek, biztosítás, időjárás jelentés és utazási tanácsok is elérhetők. Az ajánlatokat jellemzőik alapján 17 csoportba sorolták, vannak köztük például hajóutak, nászutak, luxus utak, de nyári táborok, osztálykirándulások is. A foglalási útmutató szerint a fizetés kétféle módon lehetséges, a TSC Kft. számlájára történő átutalással, vagy a K&H Bank fiókjaiban történő befizetéssel. A Tesco áruházakban és az utazási irodákban a beinduláskor 100 ezer példányban terjesztett katalógus olvasottságát kezdetben 360 ezer főben, a weboldal heti látogatottságát pedig 100 ezer főben adják meg.