Így lett Nala a leghíresebb macska az Instagramon - videó

Nala, cica, macska
Nala igen gyorsan népszerűvé vált a közösségi oldalon
Vágólapra másolva!
Nalának, a macskának több követője van az Instagramon, mint sok embernek. A „nala_cat" néven regisztrált fiók igencsak népszerű a fényképek és rövid videók megosztásán alapuló közösségi hálózaton. Nala láthatóan egyfajta közszereplő, akinek egy-egy „posztját" akár 248 ezren is megnézik.
Vágólapra másolva!

Saját macskabirodalmat épített fel

Ez a láthatóan imádnivaló, örökbefogadott cica a pozitivitás és az aranyosság képzeletbeli királynője, és nem véletlenül az egyik legkedveltebb macska jelenleg a világhálón. Nala népszerűsége előtt már többen megemelték a képzeletbeli kalapjukat: a négylábú kiskedvenc Guinness-rekordot is tart, mivel 4,3 millió követője van az Instagramon.

Többen csak a „macskák Kim Kardashianjaként" emlegetik.

Nala, a 4,3 millió követővel rendelkező Instagram-sztár Forrás: Instagram

Az állat egy menhelyen kezdte az életét, ahol csak arra várt, hogy egy szerető gazda örökbe fogadja. Ez az álma hamarosan valóra vált, mivel Nala ma már „minden idők legnépszerűbb macskája az Instagramon". Mióta a macska megtalálta szerető családját Varisiri Pookie Methachittiphan és Shannon Ellis személyében, „saját macskabirodalmat épített fel".

Az örökbefogadott sziámi-cirmos keverék gyorsan rabul ejtette a világhálót az óriási, kék szemeivel, aranyos játékaival és barátságos, gyakran vicces viselkedésével.

Nala „bejegyzéseit" 4,3 millió ember követi nyomon, néhány videóját átlagban 56 ezren is megnézik.

Akad azonban olyan videó is, amelyre közel 248 ezren voltak kíváncsiak. Ezen a háromperces, júliusi felvételen Nala néhány kutya és macskabarátjával játék állatfigurák között sétál. A poszt címe: „Can you spot any of your childhood's favorite?", azaz „Megtalálod gyermekkorod kedvenceit?".

Nalát nemrég a Business Insider üzleti hírportál a „legnépszerűbb macskának" választotta, miközben a People's Choice Award-ra jelölték, amely egy amerikai díjátadó gála, ahol a szórakoztatóipar tagjait ismeri el a nagyközönség online szavazatok formájában.

Szerelem volt első látásra

Nala gazdája 2010-ben Los Angelesben élt és diák volt. Időnként meglátogatta a szomszédságában található állatmenhelyeket, de soha nem tervezte az örökbefogadást, ám saját bevallása szerint egyszerűen szeretett ott lenni. Aztán találkozott Nalával, és minden megváltozott.

Nala profilképe az Instagramon Forrás: Pinterest

– mondta Varisiri Methachittiphan a Reader's Digestnek. – Ám amikor megláttam Nalát a fémketrecében és egymásra néztünk, akkor már nem tudtam ellenállni a nagy kék szemeinek.

Hozzátette: a macska akkoriban nagyon kicsi volt, és miután a karjába vette és az állat ránézett, majd megnyalta az arcát, már érezte, hogy haza kell vinnie.

Nala gazdája ennek ellenére soha nem gondolta volna, hogy a cicából közösségimédia-sztár, egyfajta „macska influenszer" lesz. 2012-ben indította el az Instagram-fiókját, hogy fotókat osszon meg a közeli barátaival és családtagjaval. Ahogy fogalmazott, fel sem merült benne, hogy Nala így felkelti majd az emberek figyelmét.

Ám minden egyes alkalommal, amikor megosztott egy-egy fotót, a cica mintegy ezer új követőt szerzett.

Nala igen gyorsan népszerűvé vált a közösségi oldalon Forrás: Pinterest

Ekkor jött rá, hogy nem csak számára van a házikedvencében valami különleges. Nala népszerűsége azóta töretlen: a legnagyobb márkák kérték fel szponzorált hirdetésekben való szereplésre. Miután a cica számos tápot tesztelt, a gazdája nagyot álmodott: saját márkás prémium macskaeledel-családot kezdett forgalmazni, aminek középpontjában a kisállat wellness és az adakozás áll.

Számos jó ügyet is „támogat"

Nala azonban fáradhatatlanul „dolgozik" azon, hogy minél több olyan ügyet is előmozdítson és támogasson népszerűsége segítségével, amelyek „közel állnak macskaszívéhez".

– hangsúlyozták Nala gazdái. – Ezért indítottuk el a #ShowtheBow kampányt, hogy örökbefogadásra ösztönözzük az embereket, és ne vásároljanak háziállatokat.

Az emberek itt feltölthetik kedvencük fényképét a közösségi oldalra egy valódi vagy egy GIF kiterjesztésű, virtuális csokornyakkendővel, és a #hashtag #ShowtheBow segítségével kifejezhetik támogatásukat, amivel felhívhatják a figyelmet az állatok örökbefogadásának fontosságára.

Nala „szenvedélyesen törekszik" a túlnépesedés visszaszorítására is, ezért „támogatja" az ivartalanítást.

Gazdái így szeretnének véget vetni az állatok elaltatásának, amire gyakran az erőforrások hiánya és a túlzsúfolt menhelyek miatt kerül sor.

Az Instagram-sztár a „The Paw" névre hallgató projektet is „szívén viseli",

amelynek az a küldetése, hogy felvilágosítsa a közvéleményt a macskák karomtalanításának (az ujjak részleges amputációjának) fájdalmas és bénító hatásairól, elősegítse az állatok jólétét a műtét gyakorlatának megszüntetésével, valamint rehabilitálja a kegyetlen beavatkozáson átesett cicákat.