A svájci Bexben rendezett bemutatón négy kis sugárhajtóművel felszerelt szárnyai segítségével 200 kilométeres sebességre is felgyorsult és több kört leírt az újságírók előtt, majd kibontotta ejtőernyőjét és leereszkedett Bex repülőterére. A magát Fusionman néven emlegető "lökhajtásos ember" testmozdulataival változtat irányt a magasban.
A 48 éves pilóta, aki jelenleg a Swiss svájci légitársaság alkalmazottja, 2004-ben az első volt a világon, aki testére erősített lökhajtásos szárny segítségével emelkedett a magasba. Új szárnya 2,5 méter fesztávolságú. A kerozin üzemanyagot tartalmazó tartály mérete összesen tízperces repülést tesz lehetővé. A lökhajtásos ember elvileg akár 300 kilométeres sebességre is felgyorsulhat.
A svájci Yves Rossy saját tervezésű és készítésű, 4 sugárhajtóművel felszerelt, 2,5 méteres fesztávolságú, kerozinnal együtt 55 kg súlyú, szénszálas szárnnyal a hátán repül 2500 méter magasságban a nyugat-svájci Bex felett 2008. május 14-én
A hajtóművet Rossy az őt magasba emelő repülőgép fedélzetén gyújtotta be, hogy meggyőződhessen annak jó működéséről. A kényes művelethez a biztonság kedvéért egy munkatársa asszisztált tűzoltókészülékkel a kezében - de minden rendben ment.
A lökhajtásos ember ezután kiugrott a gépből, a levegőben kiterjesztette a szárnyat, amelynek végei be voltak hajtva, és "gázt adott". Rossy 500 méteres magasságban bontotta ki az ejtőernyőt, és a lökhajtásos körözés után épen és egészségesen ért földet.