Egy légitársasággal harcol Miló Viktória

Miló Viki
Miló Viktória bokszbajnok, nagyon pórul járt az egyik légitársasággal és egyre kétségbeesettebb.

Miló Viki legutóbbi repülős utazása nagyon rosszul sült el. Még nyár közepén utazott Madridba egy világbajnokságra, melyre nagyon készült, de a csomagjait már nem kapta vissza, illetve több órás késés is volt a géppel - írja a Blikk. Milót annyira megviselték akkor a rossz körülmények, hogy összeomlott a reptéren. Most 1000 eurós kértérítést követel a légitársaságtól (400 000 Ft), de a egyelőre válaszra sem méltatják.

Miló Viki Forrás: YouTube

A bokszolónő így beszélt az esetről:

A bőröndömet egy hét alatt kaptam vissza, a barátnőmére 18 napot vártunk, akkor is egy, a reptéren dolgozó ismerős segített utánajárni a dolgoknak. Felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Július 27-én kértek egy meghatalmazást, de azóta nem jött semmiféle válasz."

Miló Viki így folytatta:

"Kétnaponta írok nekik emailt. Nagyjából ezer euró az a kár, amit elszenvedtünk, ennek ellenére nem reagál senki, még annyit sem, hogy várjak türelemmel. Válaszra sem méltatnak! Eleve a késésért legalább ötszáz euró jár. A csomagfeladás 18 ezer 800 forint volt, nyilván azt is vissza szeretném kapni, és legalább negyvenezer forintot költöttünk ruházkodásra, hiába vettünk csak alapdolgokat. A taxi sem volt olcsó, hogy eljussunk a plázába még időben, mert órákig vártuk a holminkat a reptéren. A kutyák egész nap a hordozójukban voltak, az út átszállással öt és fél óra helyett 12 óra volt, ezután rohantunk még a plázába. A sérelemdíj összegét nem határoztam meg, várom az ajánlatukat is. Ráadásul eltelt lassan három hónap, és nem kevés pénzről beszélünk.