Milyen műfaj erősödése várható a Life TV-n? Reality, fikciós sorozat, talkshow?
Korai lenne erre válaszolni, most fogunk hozzá a csatorna jelenleg futó műsorainak nézettségét elemezni. Egy biztos, egy sokkal letisztultabb műsorstruktúrát fogunk hamarosan bevezetni. A 18-59 éves célcsoportra koncentrálunk.
Milyen lesz a magyar-külföldi műsorok aránya ősszel?
Erősen építünk a vásárolt tartalmakra, itt új műfajokkal is jelentkezünk majd, és indulnak új saját gyártású műsorok is, főleg napi műsorokban gondolkodunk. Heti műsort is tervezünk, de nem nagyszabású show-t.
Mely műsorok maradnak meg, milyen újdonságokra számíthat a néző?
Erre a kérdésre nagyjából egy hónap múlva fogok tudni válaszolni. Több terv van az asztalon, izgalmas tartalmakkal, de az új struktúra megtervezése, több szakember bevonásával zajló, időigényes folyamat. Nézettségben az egy százalék a rövid távon elérendő cél. Lesznek új csatornaarcok is, de még korai lenne bárkit is bejelenteni.
Mi a terv Szulák Andrea műsorával? Folytatódnak Várkonyi Andrea műsorai?
A tervezés folyamatosan zajlik, de természetesen a nagy neveknek mindig örülünk.
Milyen új, magyar műsorok lesznek az Ozone TV-n?
Az Ozone TV-t, hasonlóan a Life TV-hez, alaposan újragondoljuk. A csatorna erős brand, fontos társadalmi üzenettel. Nagyon fontos, hogy ez az üzenet minél szélesebb rétegekhez jusson el. Ide is olyan műsorokat szeretnénk, amelyek sok embert érdekelnek, amiről aztán beszélnek.
A vállalat tervez újabb csatornát indítani, esetleg megvenni?
Erre nem az én tisztem válaszolni, programigazgatóként persze örülnék neki.