Egyetlen alkalommal áll színpadra az egykori Dexter

dexter
Vágólapra másolva!
Minden idők talán legfurább musiceljében kapott szerepet Michael C. Hall: az előadást csupán egyetlen alkalommal lehet látni, és egy félórás reklámként is felfogható.
Vágólapra másolva!

A Skittles tavaly David Schwimmert nyerte meg egy reklámhoz, amelyet a világon csupán egy ember láthatott, az idei Super Bowlra pedig a Dexter egykori címszereplőjével, Michael C. Hall-lal készül egy hasonlóan meglepő projekttel.

Michael C. Hall a Dexter egyik plakátján Forrás: Showtime

A népszerű édességet gyártó cég ugyanis úgy döntött, hogy nem fizet ki egy raklapnyi pénzt azért, hogy a reklámját leadják az amerikaifoci-bajnokság – egyébként elképesztő nézettséget hozó – döntője alatt, az esemény napján, február 3-án inkább a Broadwayn támad egy egyszer látható, körülbelül félórás musicallel.

Már az előzetes is igen szürreális, Hall a pszichológusának próbálja elmagyarázni a projektet, miközben a szorongásai egy madárijesztő formájában ülnek mellette. "Senki nem ítéli el magát. Csupán azt gondoljuk, hogy szörnyű döntéseket hoz a karrierjében" – mondja a pszichológus, aki sehogy sem érti, hogy miért fizetne valaki egy félórás reklámért:

A jegyek egyébként nagyjából 30 és 200 dollár között kaphatók, a bevétel egy részét pedig különféle jótékonysági szervezetek kapják.