Egy RTL Klubos műsor megelőzte a Barátok köztöt

Trend, Varga Izabella Barátok közt sorozat Balogh Nóra szerepében
Vágólapra másolva!
Március 23-án a Farm volt a legnépszerűbb tévéműsor 997 ezer nézővel, a teljes lakosságot vizsgálva második helyen végzett a Barátok közt, harmadik a Híradó lett. Az RTL Klubé az első négy hely, a TV2 az ötödiken szerepel először a Tények-kel.
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Mai Médialiftünkben felfelé tart Varga Izabella, a Barátok közt népszerűsége töretlen, aktuális epizódjának 975 ezer nézője volt.

Csak az RTL Klub új valóságshow-ja, a Farm előzte meg, amit 997 ezren figyeltek.

A harmadik helyen álló Híradó-ra 940 ezren voltak kíváncsiak.

Lefelé megy Fábián Anita, a Jóban Rosszban színésznője – a TV2 napi sorozatát kevésbé tartja izgalmasnak a közönség, mint az Éjjel-nappal Budapest eseményeit. Míg a sorozat 12,9 százalékot ért el a teljes lakosság körében, a fikciós széria 19 százalékot.

Piros nyíl jár Baukó Évának is, aki a Super TV2 realityjében szerepel Alekosz oldalán. A műsor első adása 0,4 százalékot, a második 1,6 százalékot produkált.

Mutatjuk grafikonon is, hogy alakult az este:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

A csatornák versenyét az RTL Klub nyerte 15,2 százalékkal, második helyen a TV2 áll 11,3 százalékkal a teljes lakosságot vizsgálva. A legnézettebb csatornák listáját a Super TV2, a Viasat3 és az M2 zárja.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A grafikonokon a közönségarányt százalékosan ábrázoltuk. Ennek a rövidítése SHR%. Azt meséli el, hogy az adott célcsoport éppen tévét néző tagjainak hány százaléka nézi a műsort. Minél nagyobb ez a szám, annál jobban örülnek a műsorkészítők és a csatorna vezetői.

Az oszlopdiagramon a tíz legmagasabb közönségarányt elérő csatornát mutatjuk. Mivel a három nagy országos televízió: az M1, a TV2 és az RTL más-más célcsoportot preferál, ezért mi is három mutatószámot használunk. A teljes lakosság a közmédia számára, a 18–49 éves kereskedelmi célcsoport – főleg főműsoridőben – az RTL-nek, míg a 18–59 évesek csoportja a TV2-nek fontos.