Parádésan búcsúzott A Nagy Duett

nagy duett
Vágólapra másolva!
A 22. hét legnézettebb műsora A Nagy Duett volt, a teljes lakosságból több mint másfél millióan látták Pachmann Péter és Péter Szabó Szilvia győzelmét. A dobogón végzett még a Kismenők és a Barátok közt, a közmédia produkciói közül pedig a Kékfény vonzotta a legtöbb nézőt, a bűnügyi magazin a tizennyolcadik helyre fért be.
Vágólapra másolva!

A 22. héten véget ért A Nagy Duett, a döntőt a teljes lakosságból 1 millió 557 ezren követték figyelemmel. A TV2 másik hétvégi showműsora, a Kismenők is jól szerepelt, 1 millió 47 ezer nézőt vonzott, miközben a Barátok közt legnézettebb adása 968 ezer nézővel szerezte meg a harmadik helyet.

Mutatjuk a hét húsz legnézettebb műsorát, a táblázatban mindegyik produkció a legnézettebb adásával szerepel:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

A 18–49-es, kereskedelmileg fontos célcsoportban már kicsit másként alakult a mezőny, A Nagy Duett után ott a Barátok közt, majd a Dr. Csont következett, a Kismenők csak tizenkettedik lett – vagyis megállapítható, hogy a tehetséges gyerekek elsősorban az idősebbeket ültették a képernyő elé.

Szombaton a Kismenők egyébként 28,4 százalékos közönségaránnyal ment a teljes lakosságban, miközben az RTL Klub nagyjából azonos időben indult vetélkedőjét, az 1 perc és nyersz!-et az éppen tévézők 10,1 százaléka választotta.

A Nagy Duett szépen búcsúzott Forrás: TV2

A vasárnapot egyértelműen vitte A Nagy Duett, 35,9 százalékos közönségaránya kimondottan magasnak számít. Az RTL Klubon a Cobra 11 csak 13,2 százalékkal ment, a Duna TV-n pedig a James Bond: Skyfall hozta a legmagasabb esti közönségarányt, az éppen tévézők 9,3 százaléka figyelte.

--------------------

18-49-ben, kereskedelmi célcsoportban az RTL Klub nyert, 12,9 százalékára a TV2 csak 10,2-vel tudott válaszolni. Az RTL-csoport a Film+ harmadik és a Cool negyedik helyének örülhetett még, csoportszinten továbbra is domináns az ötven év alatti felnőtt nézőknél: ez a két kábeltévé együtt majdnem 10 százalékot ért el.

Teljes lakosságban a csatornák versenyéből a TV2 került ki győzetesen, a heti átlagos közönségarányt tekintve 2,3 százalékpontot vert rá az RTL Klubra. A Duna TV 6,6 százalékkal lett a harmadik, utána a Cool, majd a Film+ következett. A közmédia csatornái közül az M1 szerepelt még az első tízben – a hatodik pozícióban –, a tizes toplistát a Story4 zárta.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés