Újabb együttműködés az r-time és az Origo közt

Ozone
Vágólapra másolva!
2016 májusától az r-time vette át az Origo-NWM csoport csatornáinak, a LifeNetworknek és az OzoneNetworknek a non-spot megjelenések értékesítését is a reklámszpot értékesítés mellett.
Vágólapra másolva!

A megállapodással az r-time az összes általa értékesített csatorna szpot és non szpot felületének értékesítését is végzi a jövőben. A két csatorna non szpot felületeinek értékesítésével az r-time portfóliója ügyfelei számára még változatosabbá válik illetve az egyedi igények még hatékonyabb kielégítésére lesz képes a média-kereskedőház.

„A csatornáink reklámfelületeinek az értékesítését azok megszületése óta az r-time végzi, a kezdetektől nagy eredményességgel. Ahhoz, hogy a kábelpiacban rejlő megnövekedett potenciált a lehető legjobban ki tudjuk használni, érdemes nyitnunk abba az irányba, hogy minél szélesebb portfóliót biztosítsunk az ügyfeleinknek" - nyilatkozta Somlai Bálint, az Origo-NWM TV üzletág igazgató.

Somlai Bálint Forrás: Juhász Norbert

„Az r-time-nál mindig is a minőségi portfólió játszotta a főszerepet. A Origo-NWM csatornák non-spot felületeinek értékesítésével ez a portfólió most a megoldások és együttműködések területén nyit új lehetőséget a hirdetők számára, mindezzel teljessé téve az r-time kínálatát" - kommentálta az együttműködést Dudás Gergely, az r-time ügyvezető igazgatója.

Dudás Gergely

Az Origo-NWM csatornákkal kibővülő új szponzorációs lehetőségeket a non szpot értékesítési csapat kezeli Némethy Krisztina non szpot értékesítési igazgató irányításával. A magyar televíziós reklámpiac jelentős része a női célcsoportokat célozza, így a hölgyek számára kedvelt témákat felvonultató kábelcsatornák is nagy jelentőséggel bírnak a hazai piacon.

Női célcsoport és sok doku

A LifeNetwork műsorkínálata a női célcsoportok mindegyikének szolgál ízlésének, érdeklődési körének megfelelő műsorral

fókuszálva az életmód, az egészségmegőrzés, a család és a gyereknevelés témaköreire.

A LifeNetwork mindezen témákat érthető és szórakozatót formában tálalja sorozataival, magazinműsoraival valamint dokumentum- és játékfilmjeivel. A csatorna olyan népszerű műsorokkal várja nézőit, mint a hetente jelentkező Ez zsír! című magazinműsor, Sarka Kata műsorvezetésével, mely életmódváltással, fogyókúrával kapcsolatban ad tanácsokat szakértő vendégek segítségével. A sportolni vágyók is számíthatnak a LifeNetwork segítségére, hazánk egyik legismertebb fitnesz guruja, Katus Attila segít tökéletes formába kerülni a Bikini Body Katus Attilával című műsorával.

Az Origo zöld tévécsatornája, az OzoneNetwork a napjaink egyre égetőbb problémájává váló környezet- és klímavédelem témaköreit járja körül. A csatorna műsorai segítenek megismerni a világot, értelmezni a globális illetve lokális folyamatokat és azok következményeit

tartalmas szórakozást nyújtva ezzel az egész családnak.

A csatorna nézőinek lehetősége nyílik körbeutazni bolygónkat egy vitorláshajó fedélzetén, az 1000 nap alatt a Föld körül című kanadai-angol ismeretterjesztő filmsorozattal. A sorozatban Jean Lemire, az ENSZ környezetvédelmi nagykövete segít közérthető módon megérteni az élővilág működését. A klímaváltozás jelenvalóságára hívja fel a figyelmet a csatorna Haldokló Földünk című amerikai ismeretterjesztő filmsorozata. A műsornak köszönhetően a nézők saját szemükkel láthatják, milyen drámai hatásai vannak a természetre modern életvitelünknek.