Szombaton este szoros csatát vívott egymással a Barcelona és a Real Madrid (2-1 lett a vége a vendég Real Madridnak). A Nielsen-közönségmérés adatai alapján a Sport1-en közvetített mérkőzés (20:27-22:23) tartós nézőszáma több mint 450 ezer volt, a sportcsatorna a fogyasztói szempontból legfontosabb
18–49 éves férfiak körében 17,1 százalékos közönségarányt ért el,
amivel a Sport1 a célcsoportban - a nagy kereskedelmi televíziókat is megelőzve - a legnézettebb csatorna volt az adott idősávban Magyarországon. Az El Clásicóra, beleértve a felvezető műsort és az elemzést is (19:15-23:00) összesen közel 900 ezren voltak kíváncsiak.
Bár a 31. forduló előtt nagy volt a különbség a két ősi rivális között, a Real Madrid győzelmével hét pontra megközelítette a listavezető Barcelonát, és továbbra is csak egy pont a hátránya második Atlético Madriddal szemben.