Ki nem találná, melyik Stallone-filmet nézték a legtöbben

Dr. Life, Hírességek, akik idén töltik be 70. évüket Sylvester Stallone
Vágólapra másolva!
A 9. hét legnézettebb műsora a Barátok közt volt, a pénteki adást a teljes lakosságból 1 millió 41 ezren figyelték. A héten a napi sorozat vonzott egyedül 1 millió feletti nézőt, az RTL Híradó 998 ezerrel lett a második. A harmadik helyet a TV2 szerezte meg a Tények-kel, a Duna TV-n a Magyarország, szeretlek!-et nézték a legtöbben, tizenkettedik lett a nézettségi toplistán – az első tízben csak az RTL Klub és a TV2 produkciói szerepelnek.
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

Heti Médialiftünkben felfelé tart a Barátok közt egyik szereplője, Mérai Katalin, miután a 9. héten a napi szériát figyelte a legtöbb néző.

A filmek – nem sorozatok vagy napi műsorok – közül az Oscar lett a hét legnézettebbje, 707 ezer nézővel a hetedik a listán. Az RTL Klub simán nyerte vele a Sylvester Stallonénak szentelt szombat estét, a TV2 csak a színész következő filmje, A feláldozhatók idején előzte be a Titanic végével – utána a Kobrá-val már ismét az RTL volt az úr:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Vasárnap este a TV2 megelőzte az RTL Klubot, ha csak kicsivel is: a Madagaszkarácsony 12,3, a Rio pedig 12 százalékos közönségarányt hozott, míg a Titánok harca 11,3-at. Jól ment közben a Duna TV-n a Magyarország, szeretlek! is, ebben az időben jobbára a nemzeti főadó volt a legnépszerűbb csatorna, a műsor végül 11,9 százalékkal zárt:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Az ábrán a Comedy Central nem szerepel, a Nielsen méréseiből azonban kiderül, hogy a vasárnap este legalacsonyabb közönségarányát a humorcsatornán adott Rémálomgyár produkálta, az éppen tévézőknek csupán 0,4 százaléka követte – a vígjátéksorozat készítője és főszereplője, Alex Anfanger ezért kapott tőlünk piros nyilat.

Mutatjuk egy táblázatban a 9. hét húsz legnézettebb műsorát is, minden produkció a legnézettebb adásával szerepel:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

A heti átlagos közönségarányt tekintve az RTL Klub nyert, bár nem sokkal, 1,2 százalékponttal előzte meg a TV2-t. A Duna TV 6,8 százalékkal kapaszkodott meg a harmadik pozícióban, a közmédia csatornái közül az M1 a hatodik, az M3 az utolsó lett a tízes toplistán.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.