Dobó Kata újabb szexjelenetére rákattantak a tévézők

Válótársak Dobó Kata Stohl András
Vágólapra másolva!
Január 21-én a Barátok közt volt a legnépszerűbb tévéműsor az ötven év alattiak körében, 355 ezer ilyen korú néző figyelte az aktuális epizódot. Második helyen végzett az Éjjel-nappal Budapest, harmadik lett a Válótársak. Az M4 Sport a vízilabda-mérkőzésnek köszönheti, hogy felkerült a nézettségi toplistára, a kilencedik helyen szerepel először.
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

Mai Médialiftünkben felfelé megy Dobó Kata, mivel a Válótársak szép számokat hozott az RTL Klubnak, 21,4 százalékot ért el. Nézőszámban is jól teljesített, 321 ezer 18 és 49 év közti nézővel a toplista harmadik helyén áll. A színésznő epizódszerepet kapott a csatorna új sorozatában, Stohl Andrással volt pikáns jelenete egy autó hátsó ülésén.

Zöld nyíl jár Nagy Viktornak is, mert bár a vízilabda-Európa-bajnokság elődöntőjében 8-5-re kikapott a magyar csapat, a közvetítés miatt sokan kapcsoltak az M4 Sportra. A vizsgált célcsoportban 169 ezren nézték a küzdelmet, ezzel a kilencedik legnépszerűbb tévéműsor lett, csak a TV2 és az RTL Klub előzte meg műsoraival.

Lefelé tart azonban Gundel Takács Gábor, a Maradj talpon! nem igazán hozta lázba a nézőket, 36 ezren nézték a vetélkedőt a vizsgált célcsoportban, és 2,4 százalékot ért el.

Mutatjuk grafikonon is, hogy alakult az este. Jól látszik, hogy az ötven év alatti nézők többsége az RTL Klubot választotta, a Fókusz után egyértelmű a csatorna fölénye.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Délután már jóval kuszább az ábra, a 18–49-es célcsoportban a TV2, Viasat3 és az F+ is népszerű, a Coolnak is volt pár jó órája.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Délelőtt nincs ilyen nagy küzdelem, a TV2 nyeri a reggelt a Mokká-val, csak később kezd éledezni a többi csatorna.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

A csatornák versenyéből az RTL Klub került ki győztesen 12,8 százalékkal, második helyen a TV2 áll 8,7 százalékkal. Az M4 Sport is felkerült a legnépszerűbb csatornák listájára, a sort a Discovery Channel és az M1 zárja.

Forrás: Origo

Nézettségelemző-gyorstalpaló

A grafikonokon a közönségarányt százalékosan ábrázoltuk. Ennek a rövidítése SHR%. Azt meséli el, hogy az adott célcsoport éppen tévét néző tagjainak hány százaléka nézi a műsort. Minél nagyobb ez a szám, annál jobban örülnek a műsorkészítők és a csatorna vezetői.

Az oszlopdiagramon a tíz legmagasabb közönségarányt elérő csatornát mutatjuk. Mivel a három nagy országos televízió: az M1, a TV2 és az RTL más-más célcsoportot preferál, ezért mi is három mutatószámot használunk. A teljes lakosság a közmédia számára, a 18–49 éves kereskedelmi célcsoport – főleg főműsoridőben – az RTL-nek, míg a 18–59 évesek csoportja a TV2-nek fontos.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.