A VIASAT3 Facebook-oldalán: a szeptember 29-i „Észbontók" bejegyzésük több mint egymillió-ötszázezer embert ért el, a poszthoz kapcsolódó videót eddig több mint 550 ezren nézték meg - közölte a csatorna.
Elindítottunk egy hógolyót és egy elég komoly lavina lett belőle.
Másodpercről másodpercre követtük a számokat és egyre csak nőttek. Sőt, még most is nőnek. Reméljük, az Észbontók 2. is hasonlóan sikeres lesz, október 15-én kiderül" - tette hozzá Lukács Attila, a VIASAT3 pr-menedzsere.
A projektet és a műsor teljes marketing kampányát a Viasat oldaláról Nikolits Dóra marketing executive felügyeli, míg a kampány digitális menedzsmentjét a Brandlift végzi. A cég feladatai közé tartozik a Facebook-tartalommenedzsment, valamint posztok promotálása is. A fent említett poszt esetében a fizetett elérés egyébként alig 60 ezer fő volt.