Friderikusz Sándor és Gyurcsány Ferenc összehoztak egy bronzot

Friderikusznál lakott 24 órát Gyurcsány Ferenc
Vágólapra másolva!
Miután a hétköznapokat sorra nyeri az RTL Klub, a TV2 már a vasárnap estét várja, amikor hagyományosan erős. Ezúttal a búcsúzó gyerek-tehetségkutató és a volt miniszterelnökkel összeköltöző Friderikusz hozott jó számokat a csatornának.
Vágólapra másolva!

A hét nyertese Juhos Zsófi és Az ének iskolája, amelyet megnyert, de felfelé megy még Vitányi Judit is, aki a Tények új arca lett. Nichelle Nichols, akit a Star Trekből is ismerhetünk, stroke-ot kapott, így ő nem nézettség okán, hanem egészségügyi gondok miatt került a liftbe. A színésznő már otthon van, és lábadozik.

Két műsor volt képes egymillió néző fölé menni a múlt héten, a listavezető és egyben búcsúzó Az ének iskolája, illetve a tradicionálisan erős Barátok közt. A harmadik helyet megcsípte Friderikusz, aki Gyurcsány Ferenccel parolázott, negyedik az RTL-es Híradó lett, majd sorozatok jönnek. A tíz legnézettebb műsorból hat volt RTL Klubos, a Duna TV viszont csak a Forma-1-gyel tudott bekerülni a top 20-ba. A Nincs kettő négy nélkül megint hozott közel félmillió nézőt, azaz Bud Spencer (interjú!) és Terence Hill továbbra is igen népszerűek itthon.

Forrás: Origo / Nielsen

A 18-49-es korcsoportban Az ének iskolája csak 9. tudott lenni, tehát a formátum inkább az idősek körében kedvelt. A reklámozóknak fontos célcsoportban a Dr. Csont tudott nyerni az RTL-es szappanopera előtt, a Forma-1 pedig a harmadik helyre száguldott nagy berregéssel.

Forrás: Origo / Nielsen

A teljes lakosságnál 0,5 százalékpontos előnnyel az RTL Klub nyert a TV2 előtt, majd nagyobb szakadék következik, a Dunának pedig 6,5 százalék is elég volt a harmadik helyre. A Cool és a Film+ tanyázik még 5 százalék környékén, de ezek 6 és 7 között vannak a 18-49-es korcsoportban.

Alább mutatjuk még a vasárnap estét: mint látható, a 30 százalékos közönségarány felé közeledő RTL Klub a Cobra 11-re már erősen esik, a TV2 viszont jön fel az éneklő, édibédi gyerekekkel, és többször 30 százalék fölé kerül. A finálé után sokan elkapcsoltak, de vissza is találtak 10-20 perc után. Este fél 11-től megint az RTL került vezető pozícióba.

Forrás: Origo / Nielsen

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.