Akciósztár tornyosult Kasza Tibi fölé

Kasza Tibor Kasza Tibi TV2 Kasza Tibor interjú
Kasza Tibor interjú
Vágólapra másolva!
Az április 28-i nézettségnél a 18–59-es célcsoportban mért adatokat vettük figyelembe, az alapján az Éjjel-nappal Budapest nyerte a napot, a vizsgált korosztályból 672 ezren voltak kíváncsiak az aktuális adásra. Ezt követi a Barátok közt és A konyhafőnök, a TV2 csak a hatodik helyre fért be a Tények-kel.  
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

Mai Médialiftünkben egyedül Ivancsics Ilona utazik felfelé, a Szomszédok ugyanis még ma is érdekes a 18–59-es korosztálynak, két epizódja 4,9 és 5,6 százalékos közönségaránnyal zárt az M3-on. Csak összehasonlításként, a szintén nyolc körül indult Két pasi – meg egy kicsi 2,9, A Cleveland Show pedig 1,7 százalékkal zárt a Viasat3-on, illetve a Comedy Centralon.

A Szomszédok tizenhetedikként a húsz legnézettebb műsor közé is befért, ami viszont a Kasza! című produkcióról nem mondható el – a nézőszáma a 18–49-es csoportban is csak a 19. helyre volt elég. Lejjebb a grafikonon látható, hogy a műsor jó részében a TV2 fölött volt a Film+, ahol épp Az igazság nevében című akciófilm ment, Arnold Schwarzeneggerrel a főszerepben. A film egyébként szintén szerepel a top húszban, tizennyolcadik a listán.

Az ugyanakkor a Duna TV-n futó Sabrina viszont kevéssé érdekelte a hatvan év alattiakat, a vizsgált csatornák közül a nemzeti főadó jóformán csak az M1-nél volt népszerűbb abban az időszakban – a film végül 3,5 százalékos közönségaránnyal zárt.

Nagyobb méretért kattintson a képre! Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Mutatjuk azt a tíz csatornát is, amely a legmagasabb napi átlagos közönségarányt érte el a vizsgált korosztályban. Látható, hogy a napot az RTL Klub nyerte, a Duna TV 3,9 százalékos eredménye csak az ötödik helyre volt elég, a Comedy Central pedig a Story4-gyel teljesített egy szinten.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A grafikonokon a közönségarányt százalékosan ábrázoltuk. Ennek a rövidítése SHR%. Azt meséli el, hogy az adott célcsoport éppen tévét néző tagjainak hány százaléka nézi a műsort. Minél nagyobb ez a szám, annál jobban örülnek a műsorkészítők és a csatorna vezetői.

Az oszlopdiagramon a tíz legmagasabb közönségarányt elérő csatornát mutatjuk. Mivel a három nagy országos televízió: az M1, a TV2 és az RTL más-más célcsoportot preferál, ezért mi is három mutatószámot használunk. A teljes lakosság a közmédia számára, a 18–49 éves kereskedelmi célcsoport – főleg főműsoridőben – az RTL-nek, míg a 18–59 évesek csoportja a TV2-nek fontos.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.

Halottaskocsin pózolt az Éjjel-nappal Budapest Alexájahttp://www.life.hu/bulvar/20150409-enb-alexa-az-ejjel-nappal-budapest-szereploje-halottaskocsin-pozolt.htmlJubilál az Éjjel-Nappal Budapesthttp://www.life.hu/bulvar/20150408-az-rtl-klub-ejjel-nappal-budapest-cimu-nagysikeru-sorozata-elerkezett-az-500adik-epizodjahoz.htmlDubaj-ügy miatt hallgatják ki az Éjjel-nappal Budapest sztárjáthttp://www.life.hu/bulvar/20150325-az-ejjel-nappal-budapest-zsofijat-prostitualt-per-miatt-hallgatjak-ki.htmlVV Aurelio az Éjjel-Nappal Budapestben folytatja a tévézést?http://www.life.hu/bulvar/20150227-vv-aurelio-az-ejjel-nappal-budapestben-folytatja.htmlKisbabát vár Nádai Anikó, az Éjjel-nappal Budapest sztárjahttp://www.life.hu/csalad/20150212-az-ejjel-nappal-budapest-sztarja-nadai-aniko-terhes-lett-a-fonoketol.html