A Médialiftbe bekerült a Jóban Rosszban, amely nem tartja a lépést az Éjjel-nappal Budapesttel, így az ordibálós Cseke Katinka lefelé utazik. Felfelé megy viszont Baló, aki nyert műsorsávjában, és Duchovny, aki továbbra is népszerű, kapós, megy vissza az X-Aktákba.
A március 23-i nap legnézettebb műsora a 18-49-es célcsoportban a Barátok közt volt, utána az Éjjel-nappal Budapest található, majd a Dr. Csont és a Fókusz jön a sorban. A TV2-n a Tények közel 20%-os közönségaránnyal ment, az Éden Hotel 12 fölé került, de még mindig kikap aktuális RTL-es riválisától. A közmédia kínálatából a fiatalabb tévézők a Kékfényt nézték legtöbben, a Comedy Centalon pedig a Family Guy volt a legnézettebb.
Mint az oszlopgrafikonon látható, az RTL Klub olyan domináns ebben a korosztályban, főműsoridőben, hogy nem is kérdéses a győzelme: ha a Forma-1-ben ilyen – 15-20 körös - fölénye lenne egy versenyzőnek, egy néző sem bandukolna ki a zajos pályákra. A közmédia a 18-49-es korosztályban, este a hetedik és a nyolcadik helyet csípte meg, a Duna nem túl fiatalos, az M3 retrotévétől viszont szép eredmény a 2,3 százalék.
A reggelt a TV2 nyeri rendre, de este már az RTL Klub uralkodik. Mint a grafikonon is látszik, a TV2 a Tények alatt még szorongatja riválisát, a Jóban Roszbannál már esik. A Zsaruk egy töltelékműsor, a nem túl fényesen teljesítő Éden Hotel helyére lett behozva, ennek megfelelően a Dunával meg a Cool tévével hadakozik. A későbbi Édennel aztán javul a TV2 közönségaránya, de nem bír az RTL-es Dr. Csonttal.
Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.