Kritikus ponton a Vundersőn és Zuperszexi, Hajdú Péter eltűnt

Vundersőn és zuperszexi, első adás
Vágólapra másolva!
A teljes lakosságban a vasárnapi X-Faktor közönségarányának csak a felét hozta a Vundersőn, amely számainak a legtöbb tévé örülne, de az RTL-en ritka a 20 százalék alatti program főműsoridőben. A TV2-nek is van baja, mert a Frizbi már nincs a harmincban sem.
Vágólapra másolva!

Az év 44. hetében az RTL Klub nyerte a nézettségi versenyt, a teljes lakosságban 15,7 százalékos teljesítménnyel. A TV2 ezúttal 12 százalékkal került a második helyre, az M1 7,9 százalékon áll. Az X-Faktor nézettsége újfent esett, de még 1 millió 771 ezer nézővel is bőven listavezető. A legkedveltebb szappanopera ezúttal is a Barátok közt volt, a filmek közt az Avatar nyert. A Vundersőn és Zuperszexi eredményének több csatorna örülne, de szépen veszíti a nézőket, az X-Faktor 33,3 százalékát letornázta 16-ra. Persze a TV2-nek is megvan a maga gondja, mert például a Frizbi Hajdú Péterrel sem a teljes lakosságnál, sem a reklámozóknak fontos korosztályban nincs már a top 30-ban.

Top 20, teljes lakosság

Nézettség, 2013, 44. hét, teljes lakosság Forrás: Nielsen

A kereskedelmi célcsoportban 16,2 százalékkal nyert az RTL Klub, a TV2 11,5 százalékot ért el. Az 50 év alatti felnőtt nézőknél a Film+ és a Cool is nézettebb volt, mint az M1, amely viszont legalább a Viasat3-at megverte. Az első négy helyen RTL-es műsor található: az X-Faktor 50 százalékot meghaladó közönségaránya már a múlté, de az első helyet nem fenyegeti veszély. Korábban a számos show-ban, vetélkedőben bevetett Sebestyén Balázs nem tudott bukni az RTL-en, minden műsorával remek nézettséget ért el, de a vasárnapi X-Faktor 34,2 százalékát 18,4-re vitte le a Vundersőn és Zuperszexi, amiért aligha veregetik meg a főszereplők vállát az RTL-székházban.

Top 20, 18–49-es célcsoport

Nézettség, 2013, 44. hét, 18–49-es célcsoport Forrás: Nielsen

Minden műsor a legnézettebb adásával szerepel.