130 ezer nézőt vesztett, de mindent vitt az X-Faktor

Vágólapra másolva!
Az első adásnál kevesebben nézték az RTL Klub tehetségkutatójának második casting-műsorát, de így is egyértelműen az X-Faktor vezeti a nézettségi listákat. Az MTV-re ráférne a beígért frissítés, mert csak egy Hofi-esttel és a válogatott futballmeccsével ért el jobb eredményt.
Vágólapra másolva!

Az év 35. hetében az RTL Klub volt a legnézettebb hazai csatorna, 20,6 százalékos átlaggal, azaz általában öt tévézőből egynél ez ment a képernyőn. A Tv2 19,2, az MTV 8,1 százalékot szerzett, a közepes kereskedelmi tévék (Film+, Viasat3, Cool) pedig nagyjából egyformán teljesítettek.

Az X-Faktor úgy nyerte a hetet, hogy 130 ezer nézőt veszített az első adáshoz képest. Az egymillió 975 ezer követő így is kiemelkedő, mert a második helyre beért Barátok közt legjobb eredménye 1,53 milliós volt. A harmincas listán jóformán csak RTL-es és Tv2-es műsorok találhatóak, az MTV csak egy Hofi-esttel és a Moldávia-Magyarország Eb-selejtezővel került fel. Utóbbit átlagban 726 ezren nézték, igaz, bő kétmillióan kapcsoltak rá.

Top 30, teljes lakosság

agb

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel.
A műsor címe után a nézőszám (ezer főben), majd a közönségarány található.
Forrás: AGB Nielsen

------------------------------------

18-49

A kereskedelmi célcsoportban a 22 százalékos RTL Klub nyert a 17,1 százalékos közönségaránnyal végzett Tv2 előtt. Az ötven alatti felnőtt nézőknél az M1-et (4,1%) megverte a Viasat3 (4,8%), a Cool (4,4%) és a Film+ (4,2%) is.

A 18-49-es célcsoportban látható igazán, hogy nyári álmából felébredt az RTL Klub, mert a lista első tíz helyéből nyolcat elvitt. Az X-Faktor még mindig 50 százalék fölötti közönségarányt szállít, és a Forma-1 is változatlanul magas százalékokat ad.

Top 10, 18-49-es célcsoport

agb

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel.
A műsor címe után a nézőszám (ezer főben), majd a közönségarány található.
Forrás: AGB Nielsen