Steven Seagal jobban érdekelte a nézőket, mint a szépségkirálynő

Vágólapra másolva!
A teljes lakosság körében közel 300 ezerrel többen voltak kíváncsiak a Tűz a mélyben című Steven Seagal-filmre, mint a szépségkirálynő-választásra.
Vágólapra másolva!

Az RTL Klub a Tv2-n futó A Szépségkirálynő ideje alatt egy 1997-es Steven Seagal-filmet adott, amely - a teljes lakosság körében - körülbelül 1 millió 85 ezer nézőt vonzott, míg a szépségkirálynő megválasztását kicsivel több mint 790 ezren követték figyelemmel. Az arány a kereskedelmi szempontból fontos, 18 és 49 év közötti korosztályban sem változott sokat, a Tűz a mélyben-t 490 602-en látták, A Szépségkirálynő-t pedig 324 099-en.

Fotó: Mudra László [origo]

Szunai Lindát is lenyomta Steven Seagal

A teljes lakosság körében az RTL Klubnak ez 30,3%-os közönségarányt jelent, míg a Tv2 22%-os közönségarányt tudhat magáénak - ugyanez a szám a 18-49-es korcsoportban 31,4, illetve 20,7. Az elmúlt három évben - amikor még az RTL Klub adta - a szépségkirálynő-választás mindig 1 millió fölötti össznézettséggel futott.