Wolf Katit 1,6 millióan nézték az MTV-n

Vágólapra másolva!
A verseny európai össznézettsége az eddig nyilvánosságra hozott országos adatok alapján várhatóan az utóbbi éveknél lényegesen magasabb lesz - véli az MTV. Wolf Kati május 14-ei előadását 1,6 millióan nézték az M1-en - de az egész műsor átlagos nézettsége is egymillió fölött volt.
Vágólapra másolva!

30,2 százalékos közönségarányt ért el a felnőtt nézők körében az 56. Eurovíziós Dalfesztivál, a szombat esti, több mint háromórás élő közvetítés alatt a kereskedelmi csatornákat is megverte a köztévé. A közszolgálati csatornán azonban szokatlan módon még ennél az értéknél is jobb eredményt hoztak a kereskedelmi célcsoportban, miután a 18-49 évesek 32,1 százaléka választotta az MTV-t - közölte a csatorna.

Forrás: AFP/Patrick Stollarz

A közvetítést 1 millió 49 ezren nézték végig, az ezt megelőző félórás felvezető műsort is több mint félmillióan választották, és hasonlóan jó eredményt produkált a keddi elődöntő is, amelynek átlagnézettsége megközelítette a 800 ezer főt. A szombati döntőbe már közel 3 millió néző kapcsolódott be legalább egy percre, ezt azt jelenti, hogy minden harmadik magyar találkozott az Eurovíziós Dalfesztivállal ezen az estén. Természetesen a nézői csúcsot Wolf Kati fellépésekor regisztrálhatta az m1: ekkor 1 millió 600 ezren nézték az adást, a kereskedelmi célcsoportban közel 38 százalékos közönségaránnyal, ez utóbbi érték az eredményhirdetés perceiben az 50 százalékot is elérte.

A magyar szereplő külföldi értékeléséről, a reakciókról itt olvashat.