Az év 16. hetében is az RTL Klubot nézték a legtöbben a hazai csatornák közül, a tévézők 22,8 százaléka választotta, miközben a Tv2-n százból tizennyolcan, az MTV-n pedig tízen időztek átlagosan. A kereskedelmi célcsoportban közel négy százalékpontot vert a 22,3 százalékon álló RTL a legnagyobb riválisára, miközben az M1 továbbra sem a fiatalok kedvenc csatornája, mivel 5,7 százalékon áll a 18 és 49 évesek közt.
Teljes lakosság
Az országgyűlési választások második fordulójának estéjén mind a három földi sugárzású csatorna adott választási műsort. Az RTL Klub 867 ezer, a Tv2-n 724 ezer tévézőt informált (mindkét csatornán csökkent a közönségarány és a nézőszám a politikai műsorok alatt, majd ezek végeztével újra nőtt), az MTV korábban kezdődő és korábban véget érő választási műsora pedig 759 ezer nézőt érdekelt.
A legnézettebb műsorok közt található a Barátok közt (1,9 milliós legjobb eredményénél volt már sokkal magasabb is), a Fókusz, a Jóban Rosszban (1,3 millió volt a legjobbja). A legnézettebb film, a Reszkessetek betörők harmadik része, illetve a legkedveltebb reality, a Vacsoracsata is az RTL Klubon ment, sőt, a heti sorozatoknál is ez a csatorna nyert A mentalistá-val. Az NCIS című Tv2-es krimi kinyomta az ugyanabban az időpontban futó Győziké-t a top 10-ből.
Minden műsor a legnézettebb részével szerepel - Forrás: AGB Nielsen
Kereskedelmi célcsoport
A 18-49-es célcsoportban az erős RTL-es triót (Barátok közt, A mentalista, Fókusz) két Tv2-es sorozat követ (NCIS, Doktor House), és csak aztán jönnek a filmek és valóságshow-k. Az NCIS a fiatalabbaknál is simán verte Győziké-t, a Heti hetes pedig a Frizbi Hajdú Péterrel című műsort múlta felül nézettségben. A BL-meccs ezúttal a Tv2-n a csatorna átlaga fölött teljesített, az Inter-Barcelona a tévéző fiatalok közel negyedét érdekelte.
Minden műsor a legnézettebb részével szerepel - Forrás: AGB Nielsen