A labdarúgó-világbajnokságnak köszönhetően megduplázta általános nézettségét az MTV, és 19,5 százalékos közönségaránnyal - holtversenyben az RTL Klubbal - megnyerte az év 24. hetét a teljes lakosságban. A Tv2 ért be mögöttük, 15,6 százalékot szerezve. A fiataloknál a vébé előtt az MTV alig 4-5 százalékon állt, ám az elmúlt héten az ötven alatti felnőtt nézőknél 17,2 százalékra ugrott. A kereskedelmi célcsoportban az RTL Klub nyert, százból 19-en követték, a Tv2-t pedig száz fiatalabb tévézőből 16 választotta.
A teljes lakosságnál a Barátok közt nyert, a Fókusz hozta a második helyet, a Jóban Rosszban-t pedig a Tv2 bevitte a harmadik pozícióba. A Vacsoracsata ismétlésben is érdekel egymillió magyar tévézőt, az MTV pedig a délutáni és esti meccsekkel ért el nagyobb tömegeket, így a hét legnézettebb mérkőzése a Brazília - Elefántcsontpart volt: nem is annyira a dél-amerikaiak, mint a vasárnap esti, hagyományosan erős időpont miatt.
Top 30, teljes lakosság
Minden műsor a legnézettebb adásával szerepel!
Forrás: AGB Nielsen
---------------------------------------
A kereskedelmi célcsoportban A mentalista nyert újfent, de az RTL Klub nemcsak a legnézettebb heti sorozatot, hanem filmet (Az utolsó gyémántrablás), szappanoperát (Barátok közt) és magazinműsorát (Fókusz) is feljegyezhette. A brazilok meccse közel félmillió, 18-49 éves kor közti tévézőt érdekelt, a képernyő előtt ülő fiatal(abb) nézők negyedét.
Top 30, teljes lakosság
Minden műsor a legnézettebb adásával szerepel!
Forrás: AGB Nielsen