Megállt az RTL Klub esése a teljes lakosságnál, 22,5 százalékos átlagos nézettséggel nyerte az év ötödik hetét. A második legkedveltebb csatorna a Tv2 volt, 18 százalékkal, az MTV pedig 9,8 százalékot ért el. A legnagyobb különbséget a két nagy kereskedelmi tévé közt csütörtökön mérte az AGB Nielsen, a Tv2 elsötétítése miatt, a legkisebb - egy százaléknál is kevesebb - differenciát pedig vasárnap regisztrálták. A kereskedelmi célcsoportban a 22 százalékos RTL bő öt százalékponttal verte riválisát, a Tv2-t (főműsoridőben, este nagyobb a különbség), az M1 pedig öt százalék alatt maradt az ötven alatti felnőtteknél.
Továbbra is az RTL hétköznap esti műsorai a legkedveltebbek, a Barátok közt február 4-i adása majdnem kétmillió nézőt vonzott, de a Vacsoracsata is magas nézettséggel futott. A csatorna szállította a legnézettebb filmet (Amerikai taxi) és a legkedveltebb heti sorozatot is (Cobra 11). A Tv2 műsorai közül a Jóban Rosszban, a Napló és a Tények került a legjobb tízbe, noha a legmagasabb közönségarányt a csatornánál a Frizbi Hajdú Péterrel című bulváros talkshow szállította, mely részben a Heti hetes ellen futott, és meg is szorongatta azt. Az MTV legjobb nézettségét a február 2-i Híradó hozta.
A 18-49-es célcsoportban erős RTL-es fölény rajzolódik ki, a tíz legnézettebb műsorból kilenc futott ezen a csatornán. A szappanopera, a már említett amerikai-angol vígjáték és a napi gasztroreality mellett érdemes megemlíteni a hosszú szünet után visszatérő A mentalistá-t (30,6 százalék) vagy az erősödő Fókusz-t. A Cuki a sütid című vígjáték az RTL-en, ellenfél hiányában (akkor volt elsötétítés a Tv2-n) közel negyven százalékot szállított.
Top 30, teljes lakosság
Minden műsor a legnézettebb részével szerepel!
Forrás: AGB Nielsen