Megvan az amerikai tévétörténet legnézettebb műsora

Vágólapra másolva!
106,5 millióan nézték az USA-ban a Super Bowlt, ezzel minden csúcsot megdöntött.
Vágólapra másolva!

Az 1983-as M.A.S.H.-finálé tartotta eddig a legnézettebb tévéműsor rekordját, de február 7-én este a Super Bowlt 106,5 millió amerikai figyelte a Nielsen mérései szerint, ezzel pedig felülmúlta a sorozat zárórészét, mely akkor ért el 105,97 milliós nézettséget, mikor jóval kevesebb tévékészülék volt az Egyesült Államokban. A tavalyi döntőn 98,7 millióan izgultak a képernyők előtt.

A leadott reklámok számában is rekorder volt a 2010-es Super Bowl, ugyanis a játék alatt 48 percen keresztül ment kereskedelmi tevékenység. A tavalyi döntő reklámidő-csúcsát három perccel döntötte meg az idei. Korábban főképp 30 másodperces szpotok voltak a Super Bowl közben, ezek ára 2,5 és 3 millió dollár közt mozgott, de idén különösen sok volt a 15 másodperces reklám is.

Itt megnézhet pár érdekesebb, kreatívabb reklámot.

A futballvébé világszerte azonban nézettebb esemény, csak az Anglia-Paraguay mérkőzést egyedül Kínában 62,9 millióan nézték - ez önmagában több, mint Anglia és Paraguay együttes lakossága.