Ötletes reklám a tinisorozatnak

Vágólapra másolva!
Eredeti felvezetővel készülnek a felújított Beverly Hills 90210 bemutatására a marketingesek.
Vágólapra másolva!

A következő hétvégén New York, Los Angeles és Chicago vízparti területeit a 90210 képeivel díszített fagylaltos kocsik járják majd, amelyek a megszokott csengés helyett a sorozat főcímdalát játsszák - ez is része a széria körüli reklámkampánynak.

Ráadásul a kocsik olyan jégkrémeket visznek magukkal, amelyeket bárki megkaphat ingyen - legalábbis a készlet erejéig, ami 100 ezer darabot jelent. A 90210-t futtató CW csatorna ezzel nemcsak a sorozatnak kíván rajongókat szerezni, de hozzájárulhat ahhoz is, hogy a szeptember 1-jén tartandó munkaszüneti nap, a Labor Day mindenki számára kellemesen teljen.

"Ez egy vicces és egyéni módja annak, hogy közvetlenül a show indulása előtt emlékeztessük a nézőket a 90210-re" - mondta a CW marketingfőnöke, Rick Haskins, aki más fronton is bevetette magát: számos plázában lehet kapni a sorozathoz kapcsolódó termékeket, az érdeklődők pedig ingyen plakátokat és csengőhangokat szerezhetnek be, előbbit utcai szórólaposoktól, utóbbit pedig az interneten.

A kilencvenes évek klasszikus tinisorozatának, a Beverly Hills 90210-nek felújított (és lerövidített című) változata szeptember 2-án rajtol az Egyesült Államokban, és a hírek szerint jóval vadabb és lazább lesz, mint elődje.