Hal a tortán: szaga van

Vágólapra másolva!
A sztáros főzőshow-k nézettsége főképp attól függ, hogy kiket válogatnak össze ötös fürtökbe. Persze számít a promóció, az előtte lévő műsor nézettsége, a rivális tévénél futó ellenfél és az is, hogy mennyire fárad a formátum. A Hal a tortán most nincs formában: vagy kezdik unni a tévézők, vagy érdekesebb csapatot kell összeszedni.
Vágólapra másolva!

Az év 47. hetében 26,4 százalékos átlagos nézettséggel az RTL Klub volt a legkedveltebb magyar televízió, ezzel az eredménnyel 4,2 százalékpontot vert a TV2-re. Az MTV újfent 10 százalék alatt maradt, ezúttal 9,1 százalékos közönségaránya volt a teljes lakosságnál. A kereskedelmi célcsoportnál, a 18 és 49 éves kor közti tévézőknél 27,3 százalékot jegyzett az RTL, 22,3-at a TV2, s az ötven alatti felnőttek közt csak 5,1 százalékon parkol az m1.

Mivel vége a Celeb vagyok-nak, a Barátok közt kúszott vissza a nézettségi lista élére, de jól ment az RTL-es Híradó és a csatornához közeli képernyősökkel visszatérő A Széf is. A Megasztár és a Szombat esti láz egyforma erősek, tíz tévézőből hét a két nagy költségvetésű show-t nézi szombat esténként. A Sztárok a fejükre estek legjobb eredménye 1,4 millió néző, és 30,6 százalékos SHR, ennek örülhet a TV2, a Hal a tortán viszont romlott szagot áraszt, legerősebb adása is csak 1,1 millió tévézőt érdekelt. 37,1 százalékot ért el az Esti Showder, ami nagyon jó, Győzike viszont csak 26,3 százalékot, ami az RTL-nél elég rossz.

Az MTV legnézettebb műsora 920 ezer tévézőt érdekelt, ez A TV ügyvédje volt, de nem sokkal maradt le tőle a Csináljuk a fesztivált. Az Önök kérték című, nosztalgikus kívánságműsor ért be harmadiknak a háziversenyben, 824 ezer néző ment vissza a múltba egy órára.

A kereskedelmi célcsoportban is Berényiék kerültek vissza az élre, és továbbra is imádják a magyar fiatalok a német akciókrimiket, mert a Cobra 11 lett a második. A hosszabb Megasztár jobb közönségarányt szállított, mint a rövidebb Szombat esti láz. A 18-49 évesek közt nem robbantott Fábry, de hozott egy tisztes 33 százalékot, ellenben Győzike 30 alá süllyedt, és a TV2 afrikai kalandshow-ja sem nagy siker a fiataloknál, a legjobb estéjén csak 25 százalék közül hozott.

Top 30, 18-49-es célcsoport

Forrás: [origo]

Forrás: AGB Nielsen