Frei Tamás visszatér, indul Hargitai Bea show-ja

Vágólapra másolva!
Optimista hangulatban kezdte az őszi szezont a TV2 - de mikor ne legyen derűlátó egy csatorna vezetése, ha nem egy új évad előtt? Arculatot, logót váltanak és elindítják az őszi műsorstruktúrát, lesz reality, vetélkedő, jön Frei és új humoros műsorokat is ígérnek.
Vágólapra másolva!

A TV2 mindent a piaci elsőség megszerzésének szolgálatába állít - tudtuk meg a kereskedelmi televízió hétfői budapesti sajtóeseményén. "Egy tévé, amit látni kell" - hangoztatta a jelmondatot Várdy Zoltán vezérigazgató a csatorna sajtóvacsoráján, hozzátéve, hogy a cél a szórakoztatás, úgy, hogy minden pillanatban a TV2 legyen a legnézettebb csatorna. "Legyen vizuális élmény, és beszéljenek az emberek a csatorna műsorairól" - jelezte vágyait Várdy, aki szerint ez a változás egyfajta újjászületés (hiszen logót, arculatot váltanak). 2010-re piacvezető akar lenni a csatorna, változatlanul ez a terv a Róna utcában. Mint mondta, egyértelműen kereskedelmi adóként határozzák meg magukat, noha a múltban többször is e csoport és a közszolgálati adók közé pozícionálták a csatornát.

Számos új műsorral próbálják elcsábítani az elkényelmesedett, jobb híján az RTL-re szokott nézőket. Mivel úgy látják, hogy délutáni sorozatokkal nehéz függőséget kialakítani (hiszen, amire megszokja az ember, már véget is érnek), inkább a saját produkciókban hisznek. A nagyobb szellemi igénybevételt nem jelentő Mónika ellenfelének Joshi Bharat műsorát szánják: a TV2 valamivel emelkedettebb nívójú, délutáni beszélgetős műsort ígér, az Indiából érkezett lélekgyógyító pedig azt, hogy a vendég "több lesz akkor, amikor hazamegy a műsor után". A "Segítség, női fehérneműben járkál a férjem"-szerű show-kat persze szeretik a nézők tömegei, így nehéz lesz legyűrni a korábban több TV2-es arcot (Jakupcsek, Konta Barbara, Liptai) is lenyomó Mónikát.

Bagi, Nacsa, az Irigy Hónaljmirigy maradnak a csatornán, de lesz még XXL címmel egy humoros próbálkozás is, amit Gyöngyössy Bence programigazgató "merész, bevállalós show"-ként aposztrofált. A Sztár nem marad szárazon valamiféle humoros slágerlista lesz, amit sztárok kommentálnak - többet akkor, ha látunk belőle valamit, addig nekünk is zavaros. Az Uri Geller mutatványai alatt nagyot alakító Hargitai Bea kiérdemelte a saját valóságshow-t, tehát a TV2 annak ellenére leforgatja-leadja, hogy egy "jóakarójuk" jóvoltából kiszűrődött a reality forgatókönyve. Pár napja már gyanakodtunk, hogy nem véletlenül mutogatják a Mokká-ban, az Aktív-ban: lesz kolumbiai kaland, naplemente, szélfútta hajú, borostás Alejandróval.

Azt már megszokhatta a magyar néző, hogy a TV2 és az RTL Klub párban járnak, szinte két a kézben, egyszerre indítanak ugyanolyan valóságshow-kat, sztáros főzőműsorokat, kvízeket vagy zenés-tános show-kat. Az RTL-féle Celeb vagyok, ments ki innen!-re meg is van a TV2 válasza, mivel Frei Tamás irányításával a csatorna is megutaztat ismert médiaszemélyiségeket, 10-12 sztárt, hogy aztán jól megszívassa őket valami egzotikus országban, nyilván egy dzsungel mélyén. Azért ne sajnáljuk őket, nem ingyen mennek.

Forrás: [origo]

Nézegessen TV2-s sztárokat: klikk ide!

A közelmúltban három évre szóló exkluzív szerződést kötött a csatorna tulajdonosa a Sony Pictures-szel, így a TV2 még több nagyszerű, viszonylag friss mozifilmeket ígér. A filmek mellett persze az őszt nagyban meghatározza majd a Megasztár újabb menete. Eszenyi Enikő elmondta, hogy sokszor látta és "nagyon érdekesnek találta" a show-t, illetve abban bízik, hogy a tévés szerepléséből színháza is profitál. Fenyő arra kíváncsi, van-e annyi a mai fiatalokban, mint az ő generációjában. "Most van lehetőségem arra, hogy megtudjam, van-e olyan személyiség, aki képes túlélni hullámvölgyeket" - mondta, majd a divat hullámzásáról elmélkedett egy keveset (tudja, hiszen egy időben rappel is próbálkozott kényszerből), végül megnyugtatta a jelenlévőket, hogy "vannak érdekes személyiségek". Bővebben itt.

Az arculati megújulás kapcsán Rendes Zoltán kreatív vezető arról beszélt, hogy a TV2-nél eddig is hangsúlyos volt, de most főszerepet kapott a piros szín, amelyhez olyan asszociációk társulnak, mint az erő, a dominancia és a magabiztosság. Nagy Andrea marketingigazgató jelezte, hogy egyelőre nem teljes a TV2 logóváltása, mivel az ORTT egy "triviális tévedés" miatt másfél hónapja nem hagyta jóvá a változtatást. A médiahatóság e heti ülésének az ORTT internetes oldalán olvasható napirendje szerint szerepel a tanácskozáson tárgyalandó témák között az új logó jóváhagyása.