Nem csábítanak a Születetett feleségek

Vágólapra másolva!
A reklámozók szeretik a női nézőket, hiszen az általuk preferált műsorok előtt, közben és után számos kozmetikai terméket, piperecikket, babaápolási szereket, konyhai berendezést, mosóport, öblítőt, ruhaneműt és ki tudja, még mennyi mindent lehet reklámozni. Mit néznek a nők?
Vágólapra másolva!

Nem túl meglepő, de a Barátok közt a legjobb "márka", hiszen egy erős estén a 18-59-es női csoportból bő 700 ezren nézik. Múlt szerdán a női célcsoport 43 százaléka figyelte a Rózsa presszóban poharazó szereplőket, ez 726 ezer potenciális pelenka- és mosogatószer-vásárlót jelent.

Második lett a vasárnap este első ízben jelentkező Hősök, akik ugyan még nem sok hőstettet hajtottak végre, de a második hely, a 39,5 százalékos közönségarány mindenképp annak számít. A dobogó harmadik fokára fellépett a Jóban-rosszban - a teljes lakosságnál a TV2 kórházas szappanoperája nem áll ilyen előkelő pozícióban, azaz a Csillagvirág klinika eseményeire, a kórházi folyosó intrikáira és a korcsolyát levető Damu Rolandra főképp nők figyelnek.

A Napló a nőknél a negyedik helyen végzett a múlt héten, ennek a műsornak nézettsége nagyban függ attól, hogy mik a témák. A Sztárok a jégen nem épp a borostás autószerelő szakik vagy a nagydarab, mogorva böllérek kedvenc péntek-szombat esti műsora, de a nőknek nagyon bejön: a szombati kiesési derbit a tévé előtt ülő nők negyven százaléka figyelte.

Lejjebb található a listán, de negyven százalék körüli közönségarányt ért el a Gálvölgyi-show, a Heti hetes, a Mónika, a Balázs-show. Utóbbi kettő kifejezetten női célcsoportnak készül, amit a kiemelkedő közönségarány is mutat: Erdélyi Mónika egy jó délutánon a tévéző nők 45 százalékát is szórakoztatja a "Nem tőled van a gyerek!" vagy "Mindig is gyűlöltelek" szintű témákkal, miközben Sebestyén Balázs egy jobb adással (mondjuk egy igazi, hamisítatlan, tini szerelmi négy-, netán ötszöggel) 43,2 százalékos nézettséget ér el. Az egykoron a VIVA-tól átigazolt műsorvezető a Kész átverés-sel is igen korrekt, 41,5 százalékos közönségarányt ért el a múlt héten.

A különben nívós és fordulatos Szültetett feleségek itthon hullámvölgyben van, még a célcsoportjában, a nők között is 30 százalék alatt teljesített.

2007. február 26.-március 4., 18 és 59 éves kor közti női nézők

MűsorCsatornaNézőszám, ezerSHR%
1. Barátok köztRTL Klub

726

43

2. HősökTV2

709

39,5

3. Jóban-rosszbanTV2

651

41

4. NaplóTV2

642

38,1

5. Sztárok a jégenTV2

639

40

6. Gálvölgyi-showRTL Klub

626

40

7. AktívTV2

620

41,3

8. ActivityTV2

618

37,2

9. Cobra 11RTL Klub

615

36,1

10. TényekTV2

577

40,4

11. Egy a 100 ellenTV2

563

33,2

12. FókuszRTL Klub

556

35,4

13. HíradóRTL Klub

525

40

14. Miami helyszínelőkRTL Klub

515

34,4

15. Kész átverésRTL Klub

509

41,5

16. MónikaRTL Klub

501

45,3

17. CsúcsformábanRTL Klub

492

28,3

18. Fókusz PluszRTL Klub

489

35

19. Legyen ön is milliomos!RTL Klub

486

32,9

20. MindhaláligRTL Klub

476

36,4