Film készült egy meleg rögbicsapatról

Vágólapra másolva!
Három új, melegeknek szóló tévécsatorna indul az Egyesült Államokban. Hogy a színfalak mögött mi van, azt nem tudni, de vezetőik azt állítják, nincs rivalizálás, nagy a harmónia.
Vágólapra másolva!

"A versengés csak felkelti az érdeklődést a téma iránt" - nyilatkozta a napokban a Q Television Network elnöke, Frank Olsen, aki négy melegbárt is üzemeltetett Seattle-ben. "Úgy vélem, hogy van elég tér mindhármunk számára. Különböző típusú tévécsatornákról van szó, és ez olyan, mint a nagyoknál, ott az ABC, az NBC és a CBS" - magyarázta.

A legtöbb lakásban látható melegcsatorna az MTV Networks által indított Logo lesz, ez kábelen érkezik a háztartásokba, június 30-tól. A másik két adás már megy, ezek fizetős tévécsatornákon futnak. A Gay and Lesbian Alliance Against Defamation nevű szervezet sajtófőnöke szerint a kommunikációs csatornák nem foglalkoztak kellőképpen a melegek problémáival, napi dolgaival, így ezen tévécsatornáknak már korában meg kellett volna jelenniük a piacon. Úgy látja, hogy már van közönsége az ilyen jellegű sorozatoknak, műsoroknak, és ez a nézősereg éhesen várja a folytatást - írja az A-Z Central.

A Logo az első időszakban, a bevezetési fázisban dokumentumfilmeket és nagyobb hollywoodi játékfilmeket sugároz. Egy chicagói homoszexuálisokból összeállt rögbicsapat kalandjairól is készítettek egy filmet, de meleg rodeósokról is van anyaguk. Nyárra a csatorna elkészíti két saját sorozatát is: az egyik egy valóságshow lesz, My Fabulous Gay Wedding címmel, a másik pedig egy meleg, fekete forgatókönyvíróról szól majd, az ő kaliforniai mindennapjait és baráti körét mutatják be.

A Logo 10 millió amerikai háztartásba juthat el, ugyanakkor a Q - vezető szerint - 16 millió lakásban lesz majd fogható.