Németország
21:002024. június 14.
Skócia
Magyarország
15:002024. június 15.
Svájc

Megalázó helyzetek Majka új műsorában

Vágólapra másolva!
Háziállatokkal bemutatott produkciók, valamint Majka és a Supernem-tag Szabi egymást megalázó feladatai is szerepelnek a Cool tévé októberben induló realitysorozatának előzetesében. Az egyik állatvédő szervezet képviselője szerint ha mindaz képernyőre kerül, amit a csatorna a műsor beharangozójában ígért, általános tiltakozást szerveznek a program ellen. A kábeltévé vezetője szerint az állatokkal felvett jelenetek nem kerülnek adásba, ezeket, mint több más epizódot is, cenzúrázták.
Vágólapra másolva!

Hónaljkinyalásra ítélte Majka (Majoros Péter) szereplőtársát, Szabit (Pap Szabolcs)közös műsoruk, a Cool tévé Kontra című új sorozatának sajtótájékoztatóján, ahol a heti műsor tartalmából és a csatorna további programjaiból adtak előzetest. A páros főszereplésével októberben induló műsor a Cool tévé saját fejlesztésű produkciója, amelyet kétszemélyes realityként hirdettek meg, lényege, hogy Majka és Szabi "minden egyes adásban kihívják egymást egy küzdelemre, melynek tétje, hogy a nyertes egy 'megalázást' találhat ki a vesztes számára" - ezek egyike a beharangozón bemutatott büntetés.

A két főszereplő a Kontrá-ban látható feladatok közül is többet felsorolt. Az eddigi forgatásokon többek között abban versenyeztek egymással, ki tud több pénzt gyűjteni egy nap alatt az utcán, ki tud több nőt meghódítani, illetve, hogy ki tud tovább ülni egy tehénen és melyikük képes hosszabb ideig egy disznó hátán megmaradni.

Az októberben induló Kontra előzeteseivel kapcsolatban a Fehérkereszt állatvédő szervezet alapítványának kuratóriumi tagja, Szilágyi István elmondta, ha mindaz megvalósul, illetve képernyőre kerül, amit a műsorkészítők ígérnek, hivatalosan fognak tiltakozni a program ellen, és ebbe más állatvédő szervezetekkel is megpróbálnak bevonni. "Borzasztó, hogy állatok fölösleges zaklatásával akarják felhívni magukra a figyelmet" - mondta Szilágyi Majkáék új produkciójának előzeteséről.

Forrás: supernem.hu
Szabi

Kökény Tamás, a szeptemberben indult csatornát működtető IKO Kábeltévé Kft. ügyvezetője szerint az állatokkal felvett és a sajtótájékoztatón is levetített jelenetek nem kerülnek adásba, épp az állatvédelmi kifogások miatt. "Ezt már korábban eldöntöttük, a disznókkal forgatott részt, illetve a sajtóanyagban ígért tehenes képsorokat cenzúráztuk, ahogy több, más típusú jelenetet is. A csatorna célcsoportja a 15-29 év közötti fiatalok, akiket a menő dolgok érdekelnek, de a menőből nagyon könnyű átcsúszni a cikibe" - nyilatkozta a Cool tévé képviselője, aki szerint a hónaljkinyalás és más gusztustalannak szánt epizódok bent maradnak a sorozatban.

Majka új szerepéről korábban elmondta, hogy azt az RTL Klub engedélyével vállalta, tehát nem hagyja el az országos kereskedelmi csatornát, amint szükség van rá, ismét látható lesz ott is. Az RTL Klubnál pedig közölték, ha indul a VV4, várhatóan Majka vezeti majd a valósághshow-hoz kapcsolódó BeleValóVilág-ot.

Makja új műsora mellett a Cool másik húzóprodukciójának a Gerilla Grill című rendhagyó napi főzős műsort szánják. Az egyes epizódokban két szakács olyan helyeken készíti majd el az ételeket, ahol ezt senki sem várná, sőt, ahová illetéktelenek be sem léphetnek. A szervezők szerint többek közt a Paksi Atomerőmű területén, a szegedi Csillag börtön udvarán, a Lánchíd közepén vagy épp a Parlament parkolójában főznek a Cool tévé szereplői.

A saját fejlesztésű műsorokon kívül az egymással összeolvadt Humor1 és M+ csatornák helyén fogható kábelcsatorna főként külföldi sorozatokat vetít, köztük az amerikai South Park rajzfilmet, japán mangákat, valamint a Hegylakó-t, az Y-Akták-at és A fiúk a klubból című amerikai szériát, amelynek öt meleg férfi a főszereplője.

Kökény Tamás ügyvezető elmondta még, hogy a Cool tévé egyik elődjétől, az M+ csatornától eltérően az új adón nem lesznek RTL klubos produkciók, de reklámidejük értékesítését továbbra is az R-Time nevű cég végzi, amely több más kisebb csatorna mellett a piacvezető országos kereskedelmi tévénél is hasonló feladatot lát el.

Az üzleti siker megalapozását az új műsorokon kívül a lefedettség növelésével akarják elérni a Cool tévénél, amely ősz elején több mint 1 millió 300 ezer háztartásba, azaz 4 millió emberhez jutott el, a cél pedig az, hogy újabb kábelszolgáltatók bevonásával több százezerrel gyarapodjon potenciális nézőik száma. A csatorna eddigi főműsoridős közönségaránya a szeptember 4-i indulása utáni három hétben egyszázalékos volt célcsoportja, a 15-29 éves nézők körében, amivel a harmadik helyen áll a kábelcsatornák versenyében.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!

Mindent egy helyen az Eb-ről