Képtelen leállni a rövidezéssel a YouTube

youtuber vlogger kamera közösségi média tartalomkészítő videós
Fotó: AQVIEWS / Unsplash
Vágólapra másolva!
Az alkotók negyede már pénzt is keres a tiktokos formátummal, újabb helyen jelennek majd meg.
Vágólapra másolva!

Továbbra is megosztónak mondható a YouTube rövid videós formátuma. A hosszabb tartalmakat preferálók bosszankodása ellenére a TikTok másolásának jegyében 2020 végétől hullámokban elérhetővé tett Shorts-videók egyre népszerűbbek, már napi 70 milliárdnál is több megtekintést generálnak, a cég partnerprogramjában lévő alkotók 25%-a keres velük pénzt.

youtube
A videólejátszó melletti ajánlósávba is bekerülnek a rövid videók
Fotó: Android Police

Ennek megfelelően hamarosan tovább növeli a rövid videók láthatóságát a YouTube, ezúttal a számítógépes böngészőkkel való használatra szánt felületén kívánja újabb helyen futtatni azokat, bekerülnek az éppen megtekintett videótól jobbra található ajánlólista legfelső részébe.

Ezen a felületen jelenleg reklámok mellett a megszokott videóajánlatok láthatóak, ám a rövid videók könnyen megkülönböztethetőek azoktól a prominens Shorts-logó és az álló tájolás jóvoltából.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!