Saját tévégyártót vett a közismert áruházlánc

Vágólapra másolva!
A hirdetési üzletágát fejlesztené a 2,3 milliárd dolláros üzlettel.
Vágólapra másolva!

Váratlan gigaüzletet jelentett be a világ egyik legnagyobb hipermarketlánca, a Walmart megvásárolja a kedvező árú okostévék piacán versengő Viziót. A szintén egyesült államokbeli székhelyű vállalatért 2,3 milliárd dollárt fizet, az akvizíció okát a hirdetési üzletágának fejlesztése jelenti.

vizio 4k qled smart tv okostévé
Vizio 4K QLED Smart TV
Fotó: Vizio

Az üzleti manőver háttere, hogy a vételi ár minimalizálása érdekében a Vizio csekély nyereséggel értékesíti a televízióit, cserébe viszont reklámok jelennek meg a használatuk során. A gyártó saját fejlesztésű és üzemeltetésű hirdetési rendszerét közvetlenül ötszáz hirdető veszi igénybe, a nyereségének nagyobbik részét már a készülékein megjelenő reklámok hozzák.

A Walmart a saját hirdetési üzletének fejlesztése érdekében vásárolja meg ezt a hardveres, szoftveres, továbbá szolgáltatási ökoszisztémát.

A Sam’s Club üzleteket is birtokló Walmart a világ 24 országában 10 586 hipermarketet üzemeltet, az Egyesült Államokban és Kanadában kikerülhetetlen kiskereskedelmi szereplő.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!