Most már a fizetős felhasználókra koncentrál az Instagram

Instagram
Vágólapra másolva!
Új funkciók érkeznek a tartalomgyártók számára, kifejezetten a fizetős feliratkozókhoz.
Vágólapra másolva!

Adam Mosseri, az Instagram vezetője a Twitteren jelentette be azokat az újdonságokat, amelyek a közösségi platformra érkeznek. Alapvetően a fizetős felhasználókra koncentrálnak, olyan újdonságokkal, amiket a tartalomgyártók a fizetős feliratkozóknak biztosíthatnak majd (havi díjért cserébe extra tartalmat kaphatnak a feliratkozók).

Instagram Forrás:petapixel

Mosseri szerint az előfizetők például chatelhetnek majd a tartalomgyártókkal, egyszerre maximum 30 ember. Ez azonban csak az első lépés abba az irányba, hogy mindenféle eszközt adjanak az influenszerek kezébe az online tevékenységből való kényelmes megélhetéshez.

A Reeleket és bejegyzéseket mostantól közvetlenül az előfizetőknek is lehet küldeni, kitűzővel együtt. Az élővideók és történetek pedig már januárban debütáltak, ezeket szintén csak a fizetős felhasználók látják.