Japán a felkelő nap mellett a legkülönfélébb automaták országa is, azonban a koronavírus-járványnak köszönhetően tavaly 35 százalékos bevételcsökkenést szenvedett el az iparág. A Nikkei beszámolója alapján emiatt a Coca-Cola érdekes ötlettel állt elő az üdítőeladásainak növelése érdekében, előfizetésként is árulni fogja az országszerte 340 ezer darabos automataflottájából a termékeit.
A Coke On Pass szolgáltatás májusban indul, az ügyfelek a Coke On mobilappon keresztül tudnak majd előfizetni a kólára és hasonló termékekre, a 2700 jenes (7700 forintos) havidíjért cserébe minden nap jogosultak kivenni egy palackot az automatákból. Az előfizetéssel havi szinten olyan 1000 jenes, avagy 2800 forintos megtakarítást érhetnek el ahhoz képest, mintha a megszokott módon vennék meg minden nap az italukat.
Az előfizetéses szolgáltatás elindulását követő promóciós időszakban az érdeklődők 1350 jenért fizethetnek majd elő az első havi üdítőadagjukra.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!