Hetek óta spekuláció tárgya, hogy mekkora veszteséget okozhatnak a különböző iparágakban a COVID-19 koronavírussal kapcsolatos beszállítói és logisztikai leállások. A Bloomberg szerint az Apple-t most érte el ténylegesen a probléma, az Apple Store-ok szervizeseinek kiküldött tájékoztatása alapján a következő 2-4 hétben csúszhatnak és akadozhatnak az iPhone-ok pótalkatrészeire leadott megrendeléseik.
Ez végső soron persze a fogyasztók számára kellemetlen, hiszen a szervizesek nem biztos, hogy képesek lesznek a megszokott sebességgel rendbe tenni a betört kijelzőjű, vagy egyéb jellegű javításra szoruló eszközeiket. A levél szerint a késések miatt a szervizesek ha tudnak, akkor biztosíthatnak cserekészülékeket a javítás idejére az ügyfeleknek, és arra is felhatalmazást kaptak, hogy azokat futárral kiküldjék az érintett ügyfeleknek.
A Bloomberg szerint mostanra az iPhone 11 mobilokból és az iPad Pro táblagépből is több boltban hiány kezdett kialakulni.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!