Már 3,1 milliárd gamer van a világon

Sony postpones China launch of PlayStation 4 at 'request of government' China Chinese Sony PS PlayStation PlayStation 4 console game gaming SQUARE FORMAT
--FILE--Visitors try out Sony PlayStation Vita (PS Vita) game consoles during the 12th China Digital Entertainment Expo, also known as ChinaJoy 2014, in Shanghai, China, 2 August 2014. At the request of Chinese authorities, Sony has decided to postpone the launch of its PlayStation 4 console on the mainland scheduled for Sunday, its videogame arm said yesterday (8 January 2015). Sony Computer Entertainment declined to elaborate, only saying it needed to make final adjustments that would take some time. It will also delay the release of the PlayStation Vita portable game machine in the country. Sony said a new sale date had not been determined, but a company source on the mainland said prolonged negotiations with the authorities were part of the reason for the delay. The release would have marked PlayStation's entry to the mainland at a time when loss-making Sony is leaning on its gaming business to offset weakness in its mobile division.
Vágólapra másolva!
Közel a felük kizárólag mobileszközökön játszik.
Vágólapra másolva!

Kiadta a legújabb videojátékosokról szóló jelentését a DFC Intelligence, a dokumentum szerint világszerte már 3,1 milliárdan szórakoznak videojátékokkal, közülük majdnem másfél milliárdan pedig kizárólag mobiljátékokat nyüstölnek.

A kép csak illusztráció Forrás: Imaginechina/Chen yuyu - Imaginechina/Chen Yuyu

Ami ennél messze megdöbbentőbb, hogy a számítógépen játszók majdnem 1,49 milliárdon vannak (a teljes közösség 48 százaléka), bár közülük sokan konzolon és mobilon is szórakoznak játékokkal, azaz nem exkluzívan PC-sek.

Ennek köszönhetően a csak és kizárólag játékkonzolon játszók aránya sejthetően alacsony: a világ népességének 3 százalékát és a gamerek 8 százalékát teszik ki. Cserébe viszont

ők költik személyenként a legtöbb pénzt a hobbijukra,

a számítógépes és mobilos játékosok körében messze alacsonyabb a fejenkénti átlagköltés.

A jelentés szerint

  • Ázsiában 1,42 milliárd,
  • Európában 668 millió,
  • Latin-Amerikában 383 millió,
  • míg Észak-Amerikában 261 millió

fizetős gamer székel.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!