Akár három hónapos, automatikusan kiterjesztett garanciát kínál az eszközeire a Huawei. A garanciaidő automatikusan 2021. március 1-ig meghosszabbodik a vállalat azon mobiljai, számítógépei, táblagépei, hordozható eszközei, audioeszközei és routerei esetében, amelyeknél alapesetben 2020. november 28. és 2021. február 28. között járna le a jótállás.
Emellett a Huawei újra elindította háztól-házig szolgáltatását is. A veszélyhelyzet fennállásának idején igénybe vehető szolgáltatás a kiegészítők kivételével minden Huawei-készülékre, így okostelefonokra, notebookokra, tabletekre, okosórákra, routerekre és modemekre is kiterjed.
A javításra szoruló készülékeket futár veszi fel és szállítja a szervizközpontba, majd azokat a javítást követően az előírásoknak megfelelően megtisztítják és fertőtlenítik, így tisztán és sterilen kerülnek vissza tulajdonosukhoz. A kétirányú szállítás teljesen ingyenes. Emellett az ügyfelek postapontokon keresztül is feladhatják a készülékeiket, ebben az esetben sem kell fizetniük a szállításért.
A háztól-házig szolgáltatást a Huawei Support alkalmazásán, a vállalat hivatalos honlapján, az oldalon nem szereplő termékek esetében pedig a TMX oldalán lehet kérni. Emellett a Huawei telefonos ügyfélszolgálatán (+36 80 482 934) is van mód az elintézésére, ez hétfőtől péntekig 9-19 óra között hívható.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!