Egyszerűbb lehet megtalálni a youtubereket

laptop filmnézés otthon
In this photo illustration, a woman and a dog watch a video by chef and YouTuber Caroline Artiss on her YouTube page, July 2, 2016 in Los Angeles, California. Self-described YouTuber Caroline Artiss has been a chef for 20 years, but opted out of restaurants and went to work for herself in catering in 2008. Then, a friend showed her how simple it was to make videos for YouTube. A media revolution is taking place, and most people over 35 years of age aren't tuned in. Millennials and their successors are shunning old-school television in favor of watching what they want whenever they wish on Google-owned YouTube or other video platforms like Dailymotion or Facebook. / AFP PHOTO / Robyn Beck
Vágólapra másolva!
Megjelennének az őket is mutató videók alatt a linkjeik.
Vágólapra másolva!

Népszerű a youtuberek körében a keresztpromóció, ennek keretében a hasonló érdeklődésű nézőknek videókat készítők nem csak megemlítik az általuk érdekesnek tartott csatornákat, de valamilyen módon akár közös videókat is készítenek a házigazdáikkal. Az ilyen esetekben a videósok be szokták tenni a videóik leírásába a vendégeik csatornáinak a linkjeit, ám ez nem túlságosan elegáns és hatékony megoldás.

Forrás: AFP/Robyn Beck

A probléma megoldása érdekében a YouTube most egy új funkció A/B-tesztelésébe fogott: automatikusan detektálná a videókban megjelent youtubereket, és az éppen megtekintett mozgókép alatti videoajánló doboz tetejébe betenné a csatornáik linkjeit, vagy épp videókat ajánlana tőlük.

Ez a megoldás mindenki számára jó lenne: a youtuberek hatékonyabban tudnák növelni a követőik táborát és a nézettségüket (ezáltal pedig a bevételüket), a közönségük könnyebben találhatna további érdekes tartalmakat, mindezek következtében pedig maga a YouTube is több pénzt kereshetne.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!