Arcba mászó reklámot kapott az okostévés YouTube

youtube masthead
A masthead hirdetés már alapvetően elfoglalja a komplett kijelző közel felét, felhasználói tétlenség esetén pedig átvált teljes képernyőre
Vágólapra másolva!
Teljes képernyőre is vált a Kezdőlap automatikusan elinduló hirdetése.
Vágólapra másolva!

Újabb módszert talált a hirdetések megjelenítésére a YouTube, ám ezúttal csak az okostévés ügyfeleket bosszantja a vállalat. A szeptemberben tesztelni kezdett, most pedig a hirdetők számára globálisan és univerzálisan elérhetővé vált masthead hirdetés a Kezdőlap tetején jelenik meg, a képernyő közel felét elfoglalja, pár másodperc után pedig automatikusan elindul a lejátszása.

A masthead hirdetés már alapvetően elfoglalja a komplett kijelző közel felét, felhasználói tétlenség esetén pedig átvált teljes képernyőre Forrás: YouTube

Bónusz, hogy amennyiben a tévéző nem kezd el gombokat nyomogatni a távirányítón, akkor újabb néhány másodperc elteltével teljes képernyőre vált a reklám lejátszása. Viszont jó hír, hogy lenémítva történik a lejátszás, továbbá a FOX tévécsatorna rendkívül elégedett a mastheaddel, hatékonyan sikerült felhívnia vele a YouTube közönségének figyelmét The Masked Singer éneklős műsorára.

Végül az elvárhatónak megfelelően megerősítést nyert, hogy a YouTube Premium előfizetéssel rendelkezőknek ezt a bosszantó reklámot sem kell tolerálniuk.

A hirdetéstípus a maga módján abszolút zseniális, hiszen vagy a partnerek termékeit adja el, vagy a YouTube Premium előfizetést,

így bármi is történjék, a YouTube-nál csörögni fog a kassza.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!