A Xiaomi erősen kezdte a 2019-es évet, ez pedig a Mi 9-es csúcsmobilnak és a Redmi Note 7 szériának volt köszönhető. Ami azt illeti, a Xiaomi első negyedéves eredményei a vártnál is jobbak lettek.
A Kínán kívüli remek eladásoknak hála 6,3 milliárd dolláros árbevételt ért el a kínai cég, ami éves szinten 27 százalékos növekedést jelez.
Bár a kínai piacon stagnálás figyelhető meg, a Xiaomi globálisan 27,9 millió okostelefont szállított le, ezzel az első negyedévben a negyedik legnagyobb lett. Indiában zsinórban hetedszer a legnépszerűbb a Xiaomi, immáron pedig Nyugat-Európában is betört a top 4-be. Nyugat-Európában 115 százalékos növekedést tudott felmutatni a Xiaomi.
Immáron 260 millió felhasználója van a MIUI-nak, ami éves szinten 37 százalékos előrelépés. A Xiaomi emellett az IoT-s eszközökre is épít. Mi Home üzletből pedig világszerte már 480 darab van.