Változások jöhetnek a mobilpiacon, már amennyiben igazak a változóan hiteles forrásokkal dolgozó DigiTimes legfrissebb információi. Iparági források szerint a Samsung és az LG is kifejezetten aggódik a nemzetközi mobilpiaci részesedésének csökkenése miatt, így most megpróbálnak visszavágni az eladásaikkal kibabráló, kínai riválisoknak.
A források szerint az ellentámadást a piac megsorozásával szeretnék kivitelezni, azaz még az idei évben annyi különböző okostelefont próbálnak elérhetővé tenni, amennyit csak tudnak. A problémáik forrását abban látják, hogy az elmúlt években túlságosan is a nagyobb profittal eladható, felső kategóriás mobiljaikra fókuszáltak, és elhanyagolták a belépő- és középkategóriát.
Az LG esetében tökéletesnek tűnik a helyzetleírás, míg a Samsung esetében már lehet vitatkozni vele.
Meglátásunk szerint a Samsungnak pont elég mobilja van már most is, a gondot inkább az árazásuk jelenti, valahogy mindig egy picit többe kerülnek az ideálisnál. A cég készülékeit rendszeresen csak az menti meg, hogy könnyen elérhetőek havidíjas előfizetésekkel a mobilszolgáltatóktól, de a kártyafüggetlenül telefonokat vásárlók számára már korántsem vonzóak, például a Xiaomi azonos árfekvésű mobiljait könnyen jobb vételnek találhatják a vevők.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!