A nagy techcégek rendszeresen vásárolnak számukra érdekes webszolgáltatásokat és mobilappokat, hogy beépítsék a tudásukat a meglévő termékeikbe, vagy megpróbálják felfuttatni azokat, hátha szenzáció lesz belőlük. A Facebookra annyira nem jellemző a kisebb halak folyamatos bekebelezése, de azért van története az akvizíciók terén.
Sajnos egyre világosabb, hogy a többi techcéghez hasonlóan Mark Zuckerberg birodalma sem áll feltétlenül a helyzet magaslatán, mikor ténylegesen kezdeni kellene valamit a megvásárolt termékekkel. A cég bejelentette, hogy a következő hetekben az alacsony használatuk miatt három mobilappját is megszünteti, ezekből kettőt felvásárlással szerzett meg az elmúlt években.
A népszerűtlenségük okai, hogy a Facebook egyáltalán nem reklámozta ezeket, ráadásul a fejlesztésükre sem fordított érdemi erőforrásokat.
A három kaszát kapott alkalmazás:
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!